zgłosiłam się po zamówiony kilka dni wcześniej dywanik (1/1.50 m. wycięte z wykładziny podłogowej) mimo że towar był już dla mnie przyszykowany wcześniej troszke musiałam na niego poczekać. czas oczekiwania wydłużał się z powodu zbyt małej liczby pracowników na dziale wykładzin. w "kolejce" po odbiór lub złożenie jakiegoś zamówienia stało oprócz mnie jeszcze kilka osób (5). wiadomo czas to pieniądz a pan z obsługi albo szedł coś sprawdzić w papierach, a nawet szedł pomagać koledze na drugim dziale przez co wszyscy byli jeszcze bardziej zniecierpliwieni, jedni rezygnowali i szli na inne działy szukając innych im potrzebnych produktów, a inni zaś na nowo dołańczali do kolejki. w końcu udało mi się odebrać moje zamówienie. pendem do kasy i do domu bo już czekali na mnie znajomi by pomóc mi kłaść panele podłogowe. w domu rozpakowałam mój dywanik i przeżyłam szok. dywanik obszyty był strasznie nierówno. momentami miał na obszyciu zgrubienia, a cała obwódka była pofalowana. jeszcze nie byłam z reklamacją ale mam zamiar się wybrać gdzyż to obszycie wygląda naprawde strasznie.
osoba pracująca tego dnia na dziale z panelami podłogowymi była bardzo pomocna, dokładnie wszystko wytłumaczyła, doradziła, a nawet sama proponowała różnego rodzaju rozwiązania. jestem kompletnym laikiem (jak większość kobiet) jeśli chodzi o kładzenie paneli w pokojach ale dzięki pomocy tego pana i jego radą udało mi się bez większych problemów ułożyć podłogę. Pan miał bardzo dużą cierpliwość jeśli chodzi o odpowiadanie na moje często banalne pytania :) podołał wyzwaniu całkowicie.
obsługa w sklepie okropna.byłam tam w poszukiwaniu spodni dla mojej córki. na wieszaku wisiało kilka nawet fajniutkich modeli.wziełam do ręki jedne z nich, nie mogąc znaleźć odpowiedniego rozmiaru zapytałam się pań z obsługi czy dostane ten model spodni tylko w mniejszym rozmiarze. odpowiedz mnie zaszkoczyła. dwie panie się na mnie spojrzały ( były troszke zajęte rozmową na temat jakiejś koleżanki co to ana nie zrobiła) i jedna z nich odburkneła jest tylko to co na wieszakach, po czym Panie powróciły do rozmowy nie zwracając na mnie najmniejszej uwagi. po kilku minutach odnalazłam odpowiedni rozmiar a nawet zauważyłam ładną bluzkę pasującą do spodenek, jednak bluzka też była za duża. przeprosiłam jeszcze raz rozmawiające Panie i zapytałam się czy znajdę taką w mniejszym numerze... i to pytanie było chyba moim błędem bo jedna z pań nawet nie patrząc na mnie odp."nie rozumie pani że jest tylko to co widać?" nie wiem jak traktować tą odpowiedz nie dostałam odpowiedzi czy znajdę czy nie a na dodatek w bardzo niemiły sposób. po prostu wyszłam ze sklepu a zakupów dokonałam w innym sklepie z dziecięcą odzieżą.
Obsługa w sklepie bardzo miła i pomocna. Bez problemu i z uśmiechem na twarzy pomagały w wyborze ciuszków dla dziecka, wyszukiwały odpowiedniego rozmiaru oraz pomagały w skomponowaniu tzw. "kompletów" ubrań. zakupy przy pomocy takich pań przebiegały sprawnie i miło.najlepszym potwierdzeniem mojej oceny może być zadowolenie mojego dziecka. zakupy naprawde odbyły się sprawnie przez co córcia nie nudziła się i nie grymasiła. w niektórych sklepach odzieżowych dla dzieci rodzice pozostawieni są tylko sobie przez co muszą przypilnować dziecka , znaleźć odpowiedni strój i rozmiar i do tego sprawić by dziecko się nie nudziło. dzięki obsłudze tego sklepu udało mi się zrobić zakupy w miłej atmosferze.Napewno jeszcze nie jeden raz tam wrócę.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.