Opinia użytkownika: Marlena_4
Dotycząca firmy: Castorama
Treść opinii: zgłosiłam się po zamówiony kilka dni wcześniej dywanik (1/1.50 m. wycięte z wykładziny podłogowej) mimo że towar był już dla mnie przyszykowany wcześniej troszke musiałam na niego poczekać. czas oczekiwania wydłużał się z powodu zbyt małej liczby pracowników na dziale wykładzin. w "kolejce" po odbiór lub złożenie jakiegoś zamówienia stało oprócz mnie jeszcze kilka osób (5). wiadomo czas to pieniądz a pan z obsługi albo szedł coś sprawdzić w papierach, a nawet szedł pomagać koledze na drugim dziale przez co wszyscy byli jeszcze bardziej zniecierpliwieni, jedni rezygnowali i szli na inne działy szukając innych im potrzebnych produktów, a inni zaś na nowo dołańczali do kolejki. w końcu udało mi się odebrać moje zamówienie. pendem do kasy i do domu bo już czekali na mnie znajomi by pomóc mi kłaść panele podłogowe. w domu rozpakowałam mój dywanik i przeżyłam szok. dywanik obszyty był strasznie nierówno. momentami miał na obszyciu zgrubienia, a cała obwódka była pofalowana. jeszcze nie byłam z reklamacją ale mam zamiar się wybrać gdzyż to obszycie wygląda naprawde strasznie.