Sklep mieści się w centrum miasta. Asortyment duży. Wysokie ceny. Zachowanie części personelu nie do przyjęcia. Gdy byłam na zakupach w tym sklepie kolejka na dziale mięsnym olbrzymia, obsługiwała tylko jedna Pani, dwie inne rozmawiały na boku.Rozumiem, że być może omawiały ważne rzeczy ale czy nie warto rozładować kolejkę i wrócić do dyskusji...
Miła obsługa, zawsze jestem zadowolona z obsługi. Posiadam w tym banku konto- wpływa tam moje wynagrodzenie. Bardzo wysoka opłata roczna za posiadanie karty kredytowej, wysoka prowizja za posiadanie limitu w koncie (dla stałych Klientów banku, powinni zmniejszyć lub znieść takie opłaty- jak robią to konkurencyjne banki)
Wystrój oddziału to główna zaleta. Pracownicy mało kompetentni, spore kolejki. Inni pracownicy kręcą się po placówce i nie zwracają uwagi na Klientów czekających w kolejce. Mogliby podejść zapytać w czym pomóc, ale niestety tego nie wykonują. posiadam tam raty za meble ale ciesze się, że płaciłam ostatnią ratę i już nie będę musiała odwiedzać tego banku.
Bardzo często robię zakupy w Pepco, uwielbiam ten sklep. Ceny są niskie, każdy znajdzie coś dla siebie, obsługa przemiła-dziewczyny zawsze doradzą. Szkoda tylko, że w Bełchatowie Pepco jest takie małe:(
Odwiedziłam ten oddział przejazdem, gdy jechałam do Warszawy. W placówce Panie były kompetentne natomiast "siedziały jak na skazaniu", zero uśmiechu czy też sympatii. Czułam się tam niepotrzebna. Dodatkowo nie miałam gdzie zaparkować auta. Brak miejsc postojowych to wielki problem tej placówki.Chciałam aby wydano mi kartę do konta, ponieważ moja przestała działać (powodu niestety nie znam i nie otrzymałam go od pracownika). Chciałam aby wydano mi kartę od ręki (potrzebowałam stałego dostępu do gotówki), niestety Panie w oddziale powiedziały, że jest to niemożliwe. Szkoda, że Bank nie wychodzi naprzeciw oczekiwaniom Klientów.
Witam. Bardzo dziękuję za zgłoszenie swojej obserwacji na temat obsługi w naszym oddziale w Bełchatowie. Każda informacja, którą otrzymujemy bezpośrednio od klientów jest cennym źródłem informacji. Bardzo zależy nam, aby poziom obsługi świadczony przez pracowników naszego banku spełniał najwyższe standardy. Dlatego cieszy fakt, iż podzieliła się Pani swoją opinią na temat wizyty i obsługi w tej placówce. Jednocześnie pragnę bardzo przeprosić za fakt, iż nie dopełniliśmy wszelkich czynności, aby czuła się Pani komfortowo i miała wrażenie, że jest mile widziana. Dołożymy wszelkich starań, aby podobna sytuacja nie miała miejsca w przyszłości i następny kontakt był dla Pani satysfakcjonujący. Mam nadzieję, że zaistniała sytuacja nie wpłynie negatywnie na dalszą współpracę z nami i pozostaniemy nadal Pani ulubionym bankiem. Przypominam, iż pozostajemy do dyspozycji zarówno w naszych oddziałach jak i na mLinii pod numerem: 0 801 300 800 lub 042 6 300 800. Pozdrawiam Marcin Jóźwiak, mBank
Bardzo lubię zakupy...
Bardzo lubię zakupy w firmie Carrefour w Bełchatowie, duży asortyment, ciekawe i twórcze promocje (dniowe,tygodniowe). Miła obsługa. wadą sklepu są kasy. Najczęściej działają tylko dwie bądź trzy- przez co tworzą się kolejki. Pozostałe aspekty są ok.
Sklep posiada dużą powierzchnię, pracownicy są mili i uprzejmi ale niestety nie posiadają odpowiedniej merytorycznej wiedzy aby dobrze doradzić Klientowi. Dużą wadą sklepu jest mały asortyment w niektórych działach.Problemem jest również dość długi czas oczekiwania na pracownika danego działu. Zaletą sklepu jest możliwość zwrotu towaru bez większych problemów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.