Zakupiłem samochód wiec udałem sie do ubezpieczalni aby go ubezpieczyć. Firma Warta miesci się obok wydziału komunikacji wiec miałem po drodze. W środku czysto, miejsce bardzo zadbane, plakaty duże, widoczne czytelne. zapytając o ofertę wysukali mi z trzech firm - mianowicie GENERALI, WARTA i COMPENSA. Po porównaniou ofert mogłem wybrać dla mnie najkorzystniejszą. Miła obsługa i widać iż klient jest bardzo weażny dla nich. Nie patrzą tylko na zarobek lecz na jak najlepszym doradzctwie. Brawo. Miło wspominam tam wizyte i napewno polecę firmę dalej.
ogólna ocena +4
Ubezpieczenia. Jak dobrze ubezpieczyć i być zadowolonym? otóż w moim mieście znajduje się jednostka PZU, która oferuje zarówno ubezpieczenia na zycie, jak i ubezpieczenia samochodów. Niestety w biurze, gdzie siedzi kilka osób bardzo mało "ochoczo" wychodzi do klienta. Jednakże jesli chodzi o ubezpieczenie samochodu to stawki są bardzo wysokie a Pan R. który chodzi po klientach bardzo przedmiotowo traktuje swoja pracę. Miałem okazję obserwować jak ubezpieczał samochód u rodziców i powiem "kicha". Odpowiada na pytania Tak lub nie, nie ma dialogu!. Szkoda, ponieważ zarabia na tym pieniadze!!. Obsługa, miłe podejście do klienta powoduje znaczną poprawę jakości pracy jak i rezultatów w postaci zysków dla firmy. No cóż ale nie można mierzyć wszystkich jedną miarką. Jednakże nie polecałbym już dalej takiego agenta, któremu tylko zależy na otrzymaniu pieniędzy. Ogólna ocena -1
Wybrałem się dzisiaj na zakupy do sklepu Pepco mieszczącego się na rynku w moim mieście. Duży plus centrum miasta, gdzie każdy może nawet przechodząc zajrzeć. Kolejny duży plus to przystępne ceny, które przyciągają klientów. Jedynym minusem tego sklepu jest duży regał na rzeczy na środku sali. Wąskie przejścia są bardzo niewygodne. Gdyby był węższy spowodowałoby więcej miejsca. Powstała pusta przestrzeń niewykorzystana.
Ogólna ocena za asortyment i ceny 3.
Kwiaciarnie zawsze kojarzą się z bukietem róż i kilkoma doniczkami do wyboru. Jednakże w Wągrowcu znalazła się jedna kwiaciarnia, w której znajdziemy bardzo dużo artykułów oraz dużą liczbę kwiatów, do wyboru, do koloru. Jednakże na duży plus zasługuje sam sprzedawca, który potrafi tak skomponować i dobrać kwiaty, że za niewielką cenę potrafi zrobić prawdziwą sztukę. Gratulacje za pomysł i wykonanie. Duży minus za miejsce. Dlaczego tak ciasno.!
Ogólna ocena 4.
Udałem się na zakupy do sklepu Kraina Dziecka aby zobaczyć prezent dla dziecka. Bardzo zaskoczył mnie asortyment i cena produktów. Od zabawek, po ciuszki. Łóżeczka, foteliki samochodowe, wózki. W tym sklepie można zakupić wszystkie potrzebne rzeczy na wyprawkę dla dziecka, jak i dla starszych dzieciaków. Naprawdę dobry sklep w dobrym miejscu, z obszernym parkingiem i wykwalifikowanym personelem. Brawo. Takiego sklepu brakowało aby kompleksowo zrobić zakupy.
Jakość i podejście! BRAWO!
Otóż przebywając w markecie Intermarche zauważyłem kilka interesujących faktów. Otóż plus dla firmy za jakość obsługi. Wszystkie kasy czynne, uśmiech i szybkość obsługi dają pozytywny obraz tej firmy. Idąc dalej podczas rozładunku na hali produktów nigdzie nie ma bałaganu. Wszystkie puste kartony natychmiast znikają. Asortyment stale uaktualniany, jak i cena przystepna.
Jedynym minusem jest "ochrona". Otóż formę ochroniarzy stanowi sam personel co nie jest powiedziałbym stosowne. Robiąc zakupy czuć na plecach oddech sprzedawczyni, która za chwilkę siedzi na kasie!! Ale jest to uważam za bardzo mały minus co przy ogólnej ocenie 4 blednie!
Brawo!
Wybrałem się dziś do supermarketu BIEDRONKA (bardzo znany wszystkim!) i podzielę się moimi obserwacjami!
Obsługa dobra widać, iż stara się odpowiednio "obsłużyć" klientów. Jednakże dużym minusem jest ilość osób na kasach. Jedna czynna kasa to jednak za mało, zważywszy na ilość osób przebywających na zakupach. Szybkość obsługi przyciąga do marketu kolejne osoby!! (należy o tym pamiętać).
Ogólna ocena 3.
Plus dla firmy - poszerzony parking, czystość i duży asortyment towaru.
Minus - szybkość obsługi powodująca kolejki (niepotrzebne), brak pracowników na samej hali!
"Brak słów". Tak najogólniej można ocenić pracę personelu i sposób zachowania podczas udzielania informacji. Cyfrowy polsat na łamach swych reklam ukazuje uśmięchnięte twarze rodzin zadowolonych z zakupu platformy cyfrowej. Jednakże należy jakoś zachęcić do owego zakupu. Nie można "wyrzucić" ulotki na stół i pytać po co jest mi to potrzebne!!! Owszem asortyment dobry od kabelków po różne "złączki", Jednakże podejście do klienta bardzo niezadowalające!!
Ogólna ocena -3
Netto znajduje się w moim mieście już kilka lat. Jest parking z miejscem przystosowanym dla niepełnosprawnych (co jest na plus) oraz w dobrym miejscu znajdują się kosze na zakupy. Jednakże na minus stał się fakt samego rozładunku towaru powodując dość spory bałagan na terenie całego marketu. To jednak nie odstrasza tak bardzo, gdyż obsługa sprawnie i szybko stara się zapanować nad ilością towaru. Co mnie jednak zaniepokoiło to fakt wykładania towaru już w niedzielę o dość wczesnej porze, podczas gdy gazetki wyraźnie mówią o rozpoczęciu promocji następnego dnia. Szkoda zatem drukować gazetki skoro wieczorem niczym obraz po walce walają się kartony, (dodam puste), które od poniedziałku powinny być otwarte. Szkoda!
Ogólny wizerunek - dostateczny plus!
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.