Dnia 14 czerwca 2011 zakupiłam ogrodową pompę spalinową. Ponieważ przy próbie uruchomienia okazało się, że towar jest wadliwy, zmuszona byłam do jego reklamowania. W punkcie obsługi klienta sympatyczny pracownik wysłuchał moich spostrzeżeń i próbował sprawdzić moje zgłoszenie. Gdy okazało się, że pompa nie odpala bez zbędnych dyskusji towar został wymieniony na nowy, który przy mnie został przetestowany. Wbrew panującym opiniom, że w marketach trudno jest reklamować zakupione towary, byłam miło zaskoczona szybką, sympatyczną i profesjonalną obsługą.
Pomimo bardzo małej ilości klientów oczekiwanie na zamówione potrawy trwało zbyt długo (ok. 40 min.). Najprawdopodobniej spowodowane było to jednoosobową obsługą sali lokalu w tym dniu. Karta dań w stylu brazylijskim była bardzo barwna lecz nieczytelna, gdyż treść zlewała się z szatą graficzną. Zamówione dania nie spełniły do końca moich oczekiwań, szczególnie biorąc pod uwagę wysoką cenę potraw. Steki choć miały być dobrze wysmażone, podane zostały lekko krwiste.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.