Opinie użytkownika (6)

Rewelacyjnie. Trochę czasu...
Rewelacyjnie. Trochę czasu trzeba czekać na zamówienie. Mało jest produktów, które wyglądają na dietetyczne i zdrowe. Jakość kawy jest OK, ale na prawdę są inne, tańsze sieciówki, mniej "osławione".Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Maria_508

07.05.2018

Starbucks

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Produkty są...
Dobrze. Produkty są nieco droższe niż w innych miejscach. Niestety trafiłam na mało uśmiechniętą panią, a dodatkowo w miejscu w którym siedziałam było zimno, a przyszłam się ogrzać.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Maria_508

07.05.2018

Green Caffe Nero

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Zawsze kiedy...
Rewelacyjnie. Zawsze kiedy przychodzę na kawę do Grycana panie są bardzo miłe i szybko dostaję zamówienie, miło w przerwie popatrzeć na ładnie wyeksponowane słodycze.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Maria_508

07.05.2018

GRYCAN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Obsługa była...
Super. Obsługa była bardzo uśmiechnięta, w lokalu panował miły zapach, nasza grupa 6 osób została szybko i sprawnie obsłużona.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Maria_508

07.05.2018

Costa Coffee

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Kasy otwierają się,...
Kasy otwierają się, gdy nagromadzi się spora ilość ludzi, ale przy samej kasie pracują na prawdę zaangażowane osoby, uśmiechają się, czasem zagadają. Niestety z powodu małej powierzchni sklepu, często osoba wypakowująca towar blokuje przejście klientom, rozrzuca kartony i wygląda to niezbyt schludnie. Na półce często brakuje masła - osełki, chyba jeszcze nigdy nie mogłam go kupić, bo stał tylko pusty karton. Nie wszyscy pracownicy wiedzą, gdzie się coś znajduje - np. pytałam o żurawinę, polecili mi iść w dżemy, ale w innym sklepie dowiedziałam się kiedyś, że żurawina jest tylko sezonowo przed świętami.

Maria_508

19.07.2017

Biedronka

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Panie na recepcji...
Panie na recepcji witają uśmiechem, są schludnie ubrane i umalowane, można do nich podejść z każdą sprawą, nie zostawią gościa bez pomocy. Jedyne co może trochę przeszkadzać, to długość czekania w kolejce (ja czekałam około 10 minut). Jakość obsługi klienta na front desku sprawia, że można się poczuć wyjątkowo. Goście zagraniczni nie mają problemu z porozumieniem się - personel włada co najmniej językiem angielskim, słyszałam również rozmowę po hiszpańsku. Na ladzie recepcyjnej jest porządek, przy wejściu na bieżąco sprzątane jest błoto naniesione przez wchodzących gości (wizyta była w lutym). W restauracji kelnerzy dbają o wynoszenie zużytych naczyń ze stolików, aby nie zabrakło wolnego, posprzątanego miejsca podczas śniadania. Pytają również grzecznie, jaki napój podać i szybko go przynoszą. Nie brakuje im również uśmiechu. Jedyne co obniża opinię, to nastawienie osób robiących omlety/naleśniki - ich mina świadczy o tym, jakby byli tam za karę, a przecież robienie posiłku na oczach klienta jest po to, by miał to "experience", a nie czuł się winny, że coś zamówił. Personel w strefie SPA jest uśmiechnięty i bardzo pomocny - można się tam na prawdę zrelaksować. Przy wyjściu panie zaprosiły ponownie do skorzystania z usług hotelu i wręczyły kupon zniżkowy.

Maria_508

19.07.2017

Sofitel

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi