Rewelacyjnie. Trochę czasu trzeba czekać na zamówienie. Mało jest produktów, które wyglądają na dietetyczne i zdrowe. Jakość kawy jest OK, ale na prawdę są inne, tańsze sieciówki, mniej "osławione".Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. Produkty są nieco droższe niż w innych miejscach. Niestety trafiłam na mało uśmiechniętą panią, a dodatkowo w miejscu w którym siedziałam było zimno, a przyszłam się ogrzać.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Zawsze kiedy przychodzę na kawę do Grycana panie są bardzo miłe i szybko dostaję zamówienie, miło w przerwie popatrzeć na ładnie wyeksponowane słodycze.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Super. Obsługa była bardzo uśmiechnięta, w lokalu panował miły zapach, nasza grupa 6 osób została szybko i sprawnie obsłużona.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Kasy otwierają się, gdy nagromadzi się spora ilość ludzi, ale przy samej kasie pracują na prawdę zaangażowane osoby, uśmiechają się, czasem zagadają. Niestety z powodu małej powierzchni sklepu, często osoba wypakowująca towar blokuje przejście klientom, rozrzuca kartony i wygląda to niezbyt schludnie. Na półce często brakuje masła - osełki, chyba jeszcze nigdy nie mogłam go kupić, bo stał tylko pusty karton. Nie wszyscy pracownicy wiedzą, gdzie się coś znajduje - np. pytałam o żurawinę, polecili mi iść w dżemy, ale w innym sklepie dowiedziałam się kiedyś, że żurawina jest tylko sezonowo przed świętami.
Panie na recepcji witają uśmiechem, są schludnie ubrane i umalowane, można do nich podejść z każdą sprawą, nie zostawią gościa bez pomocy. Jedyne co może trochę przeszkadzać, to długość czekania w kolejce (ja czekałam około 10 minut). Jakość obsługi klienta na front desku sprawia, że można się poczuć wyjątkowo. Goście zagraniczni nie mają problemu z porozumieniem się - personel włada co najmniej językiem angielskim, słyszałam również rozmowę po hiszpańsku. Na ladzie recepcyjnej jest porządek, przy wejściu na bieżąco sprzątane jest błoto naniesione przez wchodzących gości (wizyta była w lutym). W restauracji kelnerzy dbają o wynoszenie zużytych naczyń ze stolików, aby nie zabrakło wolnego, posprzątanego miejsca podczas śniadania. Pytają również grzecznie, jaki napój podać i szybko go przynoszą. Nie brakuje im również uśmiechu. Jedyne co obniża opinię, to nastawienie osób robiących omlety/naleśniki - ich mina świadczy o tym, jakby byli tam za karę, a przecież robienie posiłku na oczach klienta jest po to, by miał to "experience", a nie czuł się winny, że coś zamówił. Personel w strefie SPA jest uśmiechnięty i bardzo pomocny - można się tam na prawdę zrelaksować. Przy wyjściu panie zaprosiły ponownie do skorzystania z usług hotelu i wręczyły kupon zniżkowy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.