Opinia użytkownika: Maria_508
Dotycząca firmy: Sofitel
Treść opinii: Panie na recepcji witają uśmiechem, są schludnie ubrane i umalowane, można do nich podejść z każdą sprawą, nie zostawią gościa bez pomocy. Jedyne co może trochę przeszkadzać, to długość czekania w kolejce (ja czekałam około 10 minut). Jakość obsługi klienta na front desku sprawia, że można się poczuć wyjątkowo. Goście zagraniczni nie mają problemu z porozumieniem się - personel włada co najmniej językiem angielskim, słyszałam również rozmowę po hiszpańsku. Na ladzie recepcyjnej jest porządek, przy wejściu na bieżąco sprzątane jest błoto naniesione przez wchodzących gości (wizyta była w lutym). W restauracji kelnerzy dbają o wynoszenie zużytych naczyń ze stolików, aby nie zabrakło wolnego, posprzątanego miejsca podczas śniadania. Pytają również grzecznie, jaki napój podać i szybko go przynoszą. Nie brakuje im również uśmiechu. Jedyne co obniża opinię, to nastawienie osób robiących omlety/naleśniki - ich mina świadczy o tym, jakby byli tam za karę, a przecież robienie posiłku na oczach klienta jest po to, by miał to "experience", a nie czuł się winny, że coś zamówił. Personel w strefie SPA jest uśmiechnięty i bardzo pomocny - można się tam na prawdę zrelaksować. Przy wyjściu panie zaprosiły ponownie do skorzystania z usług hotelu i wręczyły kupon zniżkowy.