Po podjechaniu do myjni weszłam na recepcję, aby wręczyć karnety. Przywitała mnie Pani X- była miła, posiadała identyfikator i ubrana była w strój służbowy. Zapytała mnie, jak chcę, aby został wyczyszczony samochód w środku: na mat czy na połysk. Wręczyła mi choinkę zapachową i zaproponowała dodatkowe usługi. Wyjaśniła, gdzie dany kupon mam wykorzystać i gdzie podjechać. W tunelu przywitał mnie wysoki pan, który wskazał ręką, gdzie mam się zatrzymać. Wziął ode mnie karnet, po czym zaczął myć gąbką samochód. Następnie poprosił o podjechanie dalej. Zaczęło się mycie maszynami. Pasy osuszające nie wzbudzały zastrzeżeń. Po zakończeniu mycia w tunelu podjechałam pod budynek, gdzie odbywało się czyszczenie wnętrz. Czas oczekiwania wyniósł około 20 minut zanim wjechałam. Pracownica pomagała mi wjechać kierując mnie dłonią. Poproszono mnie o zaczekanie w recepcji. Recepcjonistka zapytała o coś do picia. Udałam się do toalety, która była dobrze wyposażona, panował w niej przyjemny zapach. Na posprzątanie wnętrza czekałam około 50 minut. Recepcjonistka w tym czasie zajęta była swoimi pracami przy recepcji. Poproszono mnie po odbiór auta, zaproponowano sprawdzenie wyników pracy. Wszystko było dokładnie wyczyszczone. Wyjechałam z myjni z pomocą pracowników.
Telefon po ponad 4 sygnałach odebrał pracownik, który bardzo niewyraźnie przywitał mnie formułką Domino's. Zapytałam o pizze bez mięsa. Pan polecił mi pizzę z warzywami, jednak powiedziałam,że wolę coś z mniejszą ilością składników. Wtedy pracownik zaproponował mi Margheritę z jednym składnikiem. Dodatkowo zaoferował mi napoje oraz przystawki, informując, że wartość zamówienia w dostawie musi być wyższa niż 26 zł. Zdecydowałam się więc na Margheritę i sałatkę Colesław. Pracownik na koniec podsumował zamówienie i poinformował o czasie jego realizacji, ale nie oddzwonił do mnie, by potwierdzić wybrane produkty. Dostawca był zgodnie z obiecanym czasem oczekiwania. Był ubrany w strój służbowy jednak nie miał czapki. Pan w ogóle się nie uśmiechał. Przed wydaniem pizzy, nie potwierdził zamówienia. Pizza była w odpowiedniej temperaturze, idealnie okrągła i dobrze smakowała. Sałatka za to była mdła i niedoprawiona. Do zamówienia nie został dołączony promocyjny kupon. Sałatki w tej pizzerii nie są ich mocną strona, ale za to pizza rewelacja.
Wrażenie ogólne z pobytu w sklepie są pozytywne. Najpierw obejrzałam witrynę, która była czysta i estetycznie urządzona. Przy wchodzeniu do sklepu przywitał mnie pracownik. Obejrzałam towar, który był ułożony równo, zauważyłem łyżki do butów i stopki. W sklepie było czysto. Pracownicy obsługiwali klientów, stali przy kasie. Po chwili podszedł do mnie pracownik i zaproponował pomoc. Sprzedawca pomógł mi dobrać obuwie i udzielał rad. Pracownik sprawdził na moją prośbę dostępność towaru w innych sklepach. Pracownik zaproponował mi, abym kupił inne dodatki. Na sugestię sprzedawcy, przymierzyłam obuwie. Kasjer w miły sposób przywitał mnie. Zostały sprawdzone buty. Zapropnowano mi kupno innych akcesorii. Zostałem zapytany o karte Klubu CCC. Objaśniono mi zasadny zwrotu i wymiany. Gdy wróciłem do sklepu oddać obuwie zaproponowano mi wymianę. Kasjer sprawdził stan techniczny butów. Musiałam wypełnić papierowy druk, aby otrzymać zwrot pieniędzy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.