Opinia użytkownika: Maria_465
Dotycząca firmy: Robo Wash Center
Treść opinii: Po podjechaniu do myjni weszłam na recepcję, aby wręczyć karnety. Przywitała mnie Pani X- była miła, posiadała identyfikator i ubrana była w strój służbowy. Zapytała mnie, jak chcę, aby został wyczyszczony samochód w środku: na mat czy na połysk. Wręczyła mi choinkę zapachową i zaproponowała dodatkowe usługi. Wyjaśniła, gdzie dany kupon mam wykorzystać i gdzie podjechać. W tunelu przywitał mnie wysoki pan, który wskazał ręką, gdzie mam się zatrzymać. Wziął ode mnie karnet, po czym zaczął myć gąbką samochód. Następnie poprosił o podjechanie dalej. Zaczęło się mycie maszynami. Pasy osuszające nie wzbudzały zastrzeżeń. Po zakończeniu mycia w tunelu podjechałam pod budynek, gdzie odbywało się czyszczenie wnętrz. Czas oczekiwania wyniósł około 20 minut zanim wjechałam. Pracownica pomagała mi wjechać kierując mnie dłonią. Poproszono mnie o zaczekanie w recepcji. Recepcjonistka zapytała o coś do picia. Udałam się do toalety, która była dobrze wyposażona, panował w niej przyjemny zapach. Na posprzątanie wnętrza czekałam około 50 minut. Recepcjonistka w tym czasie zajęta była swoimi pracami przy recepcji. Poproszono mnie po odbiór auta, zaproponowano sprawdzenie wyników pracy. Wszystko było dokładnie wyczyszczone. Wyjechałam z myjni z pomocą pracowników.