Po zgubieniu karty z kodami do obsługi internetowych operacji bankowych skontaktowałam się telefonicznie z pracownikiem banku. Po weryfikacji zamieniłam korzystanie z kodów drukowanych na kody przesyłane telefonicznie. Całą sprawę załatwiłam w przysłowiowe 2 minuty
Brak możliwości zatankowania paliwa do samochodu ze względu na tzw. transmisję danych. Personel nie był w stanie określić jak długo sytuacja ta będzie trwała. Nikt nie był zainteresowany podaniem innej możliwości uzupełnienia paliwa (inna stacja lub inna sieć znajdująca się w pobliżu).
W markecie często szwankuje system wystawiania faktur za zakupione towary. Klient ,który nie może uzyskać faktury w chwili dokonywania zakupu ,musi ponownie przyjść po nią do sklepu w innym terminie .
Takie sytuacje personel uważa za normalne.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.