Opinie użytkownika (4)

Po zgubieniu karty...
Po zgubieniu karty z kodami do obsługi internetowych operacji bankowych skontaktowałam się telefonicznie z pracownikiem banku. Po weryfikacji zamieniłam korzystanie z kodów drukowanych na kody przesyłane telefonicznie. Całą sprawę załatwiłam w przysłowiowe 2 minuty

Maria_35

19.09.2008

mBank

Placówka

Nie zgadzam się (28)
Brak możliwości zatankowania...
Brak możliwości zatankowania paliwa do samochodu ze względu na tzw. transmisję danych. Personel nie był w stanie określić jak długo sytuacja ta będzie trwała. Nikt nie był zainteresowany podaniem innej możliwości uzupełnienia paliwa (inna stacja lub inna sieć znajdująca się w pobliżu).

Maria_35

18.09.2008

ORLEN

Placówka

Kraków, Jerzmanowskiego 39

Nie zgadzam się (25)
W miejscu zabaw...
W miejscu zabaw dla dzieci brakuje opieki. Uniemożliwia to dorosłym robienia w tym czasie zakupów.

Maria_35

16.09.2008

IKEA

Placówka

Kraków, ul. Josepha Conrada 66

Nie zgadzam się (22)
W markecie często...
W markecie często szwankuje system wystawiania faktur za zakupione towary. Klient ,który nie może uzyskać faktury w chwili dokonywania zakupu ,musi ponownie przyjść po nią do sklepu w innym terminie . Takie sytuacje personel uważa za normalne.

Maria_35

16.09.2008

LIDL

Placówka

Wieliczka, Tadeusza Kościuszki 36

Nie zgadzam się (20)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi