Wizyta w Kinie Helios w Galerii Kociewskiej w Tczewie związana z filmem "1000 lat po Ziemi". Otoczenie kina - korytarz - sprawia bardzo przytulne wrażenie, głównie poprzez kolorystykę i grę świateł. Pracownicy przy kasach i w barze witają i żegnają. Ubrani w stroje firmowe - eleganckie i schludne - z identyfikatorem. Przy kasie dostępna czytelna oferta filmowa. Cennik widoczny - ceny przystępne. Na sali kinowej również sympatycznie witają i żegnają. W oczekiwaniu na film kino zaprasza do gustownie urządzonej kawiarni dostępnej także dla klientów nie udających się do kina. Asortyment kawowy niezbyt szeroki ale ceny dostosowane do przeciętnie żyjących klientów. Kawiarnia, lada, stoliki - czyste i zadbane. Pracownik kompetentny i sprawnie obsługujący. Kino oferuje system rezerwacji i wcześniejszego kupienia biletu przez z stronę internetową. Jest to bardzo wygodne. Można wybrać miejsce w kinie i kupić bilet, siedząc w domu. Jedynym mankamentem okazała się próba wejścia na seans z biletem na smartphonie. Pan z obsługi wpuszczającej na salę kinową nie posiadał przy sobie skanera. Kolejny przywołany pracownik - również. Sprawę jednak załatwiono szybko mimo krótkiego zamieszania. Pracownik grzecznie przeprosił. Sala kinowa w pełni profesjonalna - również dźwięk. Wygodne fotele z miejscem na zimy napój. Przebieg seansu nie był zakłócony. Światła po filmie zapalają się nieco za szybko, w związku z czym duża liczba klientów zaczyna wychodzić-uniemożliwia to spokojne obejrzenie filmu do końca napisów końcowych klientom mającym takie życzenie.
Pracownik obsługujący przy kasie kulturalnie wita się i żegna. Jest uprzejmy i rzeczowy. Proponuje udział w akcji Monopoly i podaje odpowiednią ilość kuponów. Oferta jest czytelna i przyciągająca oko klienta. Płatności zbliżeniowe bez żadnych problemów. Za ladą obsługową widać delikatny rozgardiasz - tzw. kręcenie się pracowników, a mimo to czas oczekiwania na realizację zamówienia to ok. 5 minut. Trochę przydługo. Danie na które trzeba było poczekać, chwilę leżało przygotowane lecz nieodbierane przez obsługującego. Zamówienie pod względem treściowym zrealizowane zgodnie z prośbą. Obiekt schludnie wyglądający, zadbany. Stoły czyste. krzesła bez klientów - uporządkowane. Pracownik porządkowy zmywa podłogi pod nogami klientów w tracie posiłku - można odnieść wrażenie, że jest się w tym miejscu niepotrzebnie, bo "tu teraz trzeba zmyć". Pracownik nie używa żadnych słów wyjaśnienia,a mogłyby one pomóc klientowi w rozładowaniu "mopowego" napięcia. Ogólne restauracja mimo małych niedociągnięć sprawia wrażenie pozytywne i zorientowane na klienta. Obejście obiektu przygotowane, posprzątane. Kosze na odpady - puste.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.