Opinie użytkownika (3)

Zakładałem w w/w...
Zakładałem w w/w banku do swojego konta dostęp do internetu. W kolejce było 5 osób, dwie Panie obsługiwały klientów. Czas oczekiwania na obsługę wyniósł około 5 minut. Mimo że określiłem swoje potrzeby już na początku, Pani w profesjonalny sposób doradziła mi konto z szerszymi możliwościami za te same pieniądze. Całość procedury zajęła około 4 minut, obsługa bardzo sympatyczna i profesjonalna. Polecam bardzo ten oddział Banku Śląskiego.

Marek_817

09.04.2013

ING Bank Śląski

Placówka

Kraków, Teligi 24

Nie zgadzam się (0)
23.02.2021
Odpowiedź firmy
Bardzo dziękujemy za tę obserwację i przedstawienie Pana opinii na temat obsługi w oddziale ING Banku. Cieszymy się, że bardzo wysoko ocenił Pan poziom obsługi klienta poprzez rzetelną informację i sposób obsługi. Nasze działania koncentrują się na budowaniu długotrwałych relacjach z klientami. Pana opinia potwierdza słuszność strategii, którą wdrażamy w ING Banku, strategii gdzie klient znajduje się w centrum. Raz jeszcze dziękujemy za wysoką ocenę dotyczącą naszego oddziału.
Dostępność i wszechstronność...
Dostępność i wszechstronność oferowanego asortymentu płyt i książek oszałamiająca. Minusem jest zamawianie przez internet nowości oraz rezerwowanie przedpremierowych np:filmów lub książek, termin dostarczenia przesyłki następuje znacznie później niż data dostępności w salonie. Duża rotacja pracowników na poszczególnych działach skutkuje słabą znajomością gdzie co się znajduje. Porządek i miejsce rozlokowania oferowanych produktów na wysokim poziomie.

Marek_817

27.02.2013

empik

Placówka

Kraków, Kamieńskiego 11

Nie zgadzam się (0)
Personel oceniam dobrze,...
Personel oceniam dobrze, artykuły na bieżąco uzupełniane na półkach, dobra znajomość artykułów będących aktualnie w promocji. Czystość i porządek zachowany na wysokim poziomie, problem jest w niskiej przepustowości kas końcowych w sklepie.Ceny artukułów w większości przypadków są atrakcyjne, natomiast minusem jest jednorodność oferowanego towaru.

Marek_817

27.02.2013

Biedronka

Placówka

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi