Opinie użytkownika (4)

W PIERWSZĄ SOBOTĘ...
W PIERWSZĄ SOBOTĘ KWIETNIA W PRZERWIE MIĘDZY ZAKUPAMI UDAŁEM SIĘ DO NIE DAWNO OTWARTEJ NOWEJ RESTAURACJI W JAROCINIE. OTOCZENIE RESTAURACJI JEST BARDZO DOBRZE UTRZYMANE, FAKT TEN NIE DZIWI ZE WZGLĘDU NA KRÓTKI CZAS JAKI MINĄŁ OD OTWARCIA LOKALU. NA PIERWSZY RZUT OKA STAN CZYSTOŚCI NIE BUDZIŁ ŻADNYCH ZASTRZEŻEŃ, SZYBY CZYSTE, STOLIKI SCHLUDNE, W LOKALU ZNAJDOWAŁO SIĘ KILKU KLIENTÓW, Z CZEGO KOLEJKA DO KASY LICZYŁA TYLKO DWIE OSOBY. SZYBKO PRZYSZŁA MOJA KOLEJ SKŁADANIA ZAMÓWIENIA, KASJERKA W SPOSÓB BARDZO PRZEKONUJĄCY W MIEJSCE CHEESBURGERA ZAPROPONOWAŁA HAMBURGERA Z MIĘSA WOŁOWEGO. PRZYJĄŁEM TĄ PROPOZYCJE ORAZ ZAMÓWIŁEM DO TEGO KAWĘ LATTE. NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA CZEKAŁEM OK 3 MINUT, KAWĘ DOSTAŁEM OD RAZU, PO UREGULOWANIU NALEŻNOŚCI.NA KONIEC POSTANOWIŁEM ODWIEDZIĆ JESZCZE TOALETĘ DLA KLIENTÓW LOKALU. PRZYZNAĆ MUSZĘ ŻE STAN CZYSTOŚCI BYŁ BEZ ZRZUTU, PRAKTYCZNIE NIE MOŻNA BYŁO SIE DO NICZEGO PRZYCZEPIĆ, OPUSZCZAJĄC TOALETĘ MINĄŁEM JEDNĄ Z PRACOWNIC, KTÓRA ZACZYNAŁA CZYŚCIĆ LUSTRA. JAKOŚĆ OBSŁUGI W RESTAURACJI MC' DONALDS W JAROCINIE STOI NA WYSOKIM POZIOMIE.

Marcin_585

23.04.2010

McDonald's

Placówka

Jarocin, ul. Wojska Polskiego 28

Nie zgadzam się (15)
DNIA 21 KWIETNIA...
DNIA 21 KWIETNIA UDAŁEM SIĘ DO PLACÓWKI ERGO HESTII CELEM ZASIĘGNIĘCIA INFORMACJI DOTYCZĄCEJ OFERTY ASORTYMENTOWEJ UBEZPIECZEŃ KOMUNIKACYJNYCH. JAKO MŁODY KIEROWCA POSIADAJĄCY PIERWSZE WŁASNE AUTO INTERESOWAŁY MNIE PRZEDE WSZYSTKIM ZNIŻKI I WYSOKOŚĆ NALICZONEJ SKŁADKI. LOKAL HESTII ZNAJDUJE SIĘ W ŚCISŁYM CENTRUM JAROCINA, W JEDNEJ Z PRZYLEGAJĄCYCH DO RYNKU ULICZEK. OTOCZENIE AGENCJI MOŻE NIE JEST REWELACYJNE ACZKOLWIEK BARDZO PRZYZWOICIE UTRZYMANE. WYSTRÓJ AGENCJI PREZENTUJE SIĘ BARDZO PROFESJONALNIE, DAŁO SIĘ ZAUWAŻYĆ KILKA SPRZĘTÓW BIUROWYCH I WRĘCZ SPORYCH ROZMIARÓW KSERO. PO WEJŚCIU DO AGENCJI ZOSTAŁEM DOŚĆ CIEPŁO PRZYWITANY PRZEZ PANIĄ SIEDZĄCĄ PRZY BIURKU. ZAKOMUNIKOWAŁEM, ŻE CHCIAŁBYM PRZEDŁUŻYĆ POLISĘ OC I NNW Z ZASTRZEŻENIEM, ŻE JESTEM NOWYM WŁAŚCICIELEM. W TYM MOMENCIE SPRAWĘ PRZEJĄŁ DYREKTOR ODDZIAŁU, KTÓRY PRZEDSTAWIŁ MI OPCJE DO WYBORU. ZOSTAŁEM POINFORMOWANY, ŻE Z RACJI MOJEGO WIEKU DOLICZONA ZOSTANIE ZWYŻKA I PO KONSULTACJI TELEFONICZNEJ NALICZYŁ SKŁADKĘ DO ZAPŁACENIA. CAŁA OPERACJA PRZEBIEGŁA SPRAWNIE Z PEŁNYM PROFESJONALIZMEM. OFERTA AGENTA HESTII WYDAŁA MI SIĘ KONKURENCYJNA ACZKOLWIEK ZAZNACZYŁEM ŻE JESZCZE SIĘ ZASTANOWIĘ. WYCHODZIŁEM Z AGENCJI W PEŁNI USATYSFAKCJONOWANY.

Marcin_585

23.04.2010

ERGO Hestia

Placówka

Jarocin, Kilińskiego 15

Nie zgadzam się (22)
STACJA ORLENu NA...
STACJA ORLENu NA KTÓRĄ SIĘ UDAŁEM MIEŚCI SIĘ NA RONDZIE PRZY WJEŹDZIE DO JAROCINA, PRZY JEDNEJ Z GŁÓWNYCH ULIC, PRZY DUŻYM ZAGĘSZCZENIU RUCHU. POJECHAŁEM NA STACJE W CELU ZATANKOWANIA PALIWA TYPU ON. PO WJEŹDZIE NA TEREN STACJI DOSTRZEGŁEM PRACOWNIKA STACJI TANKUJĄCEGO GAZ LPG. TEREN WOKÓŁ DYSTRYBUTORA BYŁ W MIARĘ CZYSTY, DOSTRZEGŁEM KILKA MAŁYCH ŚWIEŻO ROZLANYCH PŁYNÓW NAJPRAWDOPODOBNIEJ BYŁY TO PALIWA. PODCZAS TANKOWANIA OBSERWOWAŁEM PLACOWEGO TANKUJĄCEGO GAZ, OBSŁUGIWAŁ ON KLIENTÓW BARDZO SPRAWNIE W BARDZO PRZYJAZNY SPOSÓB. PO ZATANKOWANIU UDAŁEM SIĘ DO KASY UREGULOWAĆ NALEŻNOŚĆ. CZEKAŁEM W KOLEJCE 3 OSOBOWEJ, PANI Z OBSŁUGI PROPONOWAŁA KAŻDEMU KLIENTOWI HOT DOGA CZY NAPÓJ CO ZNACZNIE WYDŁUŻYŁO OCZEKIWANIE. OTWARTE BYŁY DWA STANOWISKA OBSŁUGI, ZDARZYŁO SIĘ ŻE KLIENCI WCISKALI SIĘ BEZ KOLEJKI, A SPRZEDAWCA NIE REAGOWAŁ. CZEKAŁEM NA OBSŁUGĘ OKOŁO 4 MINUT, CHCIAŁEM ZAPŁACIĆ ZA PALIWO A SPRZEDAWCA ZAPROPONOWAŁ MI "RED BULLA" W PROMOCJI. TRANSAKCJA ZOSTAŁA WYKONANIA SPRAWNIE. WYSZEDŁEM ZE SKLEPU TROCHĘ ZNIECIERPLIWIONY DŁUGIM OCZEKIWANIEM. OBSŁUGA PRACOWAŁA SPRAWNIE ACZKOLWIEK W MOIM ODCZUCIE TROCHĘ NATRĘTNIE.

Marcin_585

21.04.2010

ORLEN

Placówka

Nie zgadzam się (17)
UDAŁEM SIĘ DO...
UDAŁEM SIĘ DO PLACÓWKI OPERATORA TELEFONII KOMÓRKOWEJ POLKOMTEL S.A. PLACÓWKA SIECI PLUS GSM MIEŚCI SIĘ W ŚCISŁYM CENTRUM JAROCINA, OTOCZENIE JEST SCHLUDNE, UTRZYMANE W BARDZO DOBRYM STANIE. PO WEJŚCIU DO LOKALU ZOSTAŁEM POWITANY PRZEZ OBSŁUGĘ KRÓTKIM DZIEŃ DOBRY, PANI PRZY BIURKU POWITAŁA MNIE RÓWNIEŻ UŚMIECHEM. NIE MUSIAŁEM DŁUGO CZEKAĆ NA ZAŁATWIENIE MOJEJ SPRAWY PONIEWAŻ W LOKALU ZNAJDOWAŁA SIĘ OPRÓCZ MNIE TYLKO JEDNA OSOBA, NATOMIAST W TEJ CHWILI BYŁY OTWARTE DWA PUNKTY OBSŁUGI KLIENTA. UDAŁEM SIĘ DO SALONU PLUSA BY ZAKUPIĆ FUTERAŁ DO NOWEGO TELEFONU. JEDNA Z PAŃ W SALONIE ZAPROPONOWAŁA MI KILKA ARTYKUŁÓW PO CZYM PRZEDSTAWIŁA POKRÓTCE KAŻDY Z NICH. Z ARTYKUŁEM KTÓRY PRZYPADŁ MI DO GUSTU UDAŁEM SIĘ DO KASY, GDZIE UREGULOWAŁEM NALEŻNOŚĆ. OBSŁUGĘ MOGĘ W JEDNYM ZDANIU OPISAĆ JAKO KOMPETENTNĄ, PRZYJAZNĄ I OTWARTĄ NA KLIENTA. NA MOJE POŻEGNANIE PANI W SERWISIE ODPOWIEDZIAŁA "DO WIDZENIA".

Marcin_585

21.04.2010

PLUS

Placówka

Jarocin, Wrocławska

Nie zgadzam się (24)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi