Dzisiaj zawiesił mi się dekoder Cyfrowego Polsatu, dosłownie na 25 minut przed moim ulubionym programem, dodam, że się na tym kompletnie nie znam, zadzwoniłem więc szybko na infolinię i ku mojemu zdziwieniu, młoda (jak sądzę po głosie) konsultantka (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) w 10 minut wytłumaczyła mi jak przeinstalować dekoder, brawo ta Pani.
Żona wysłała mnie po buty do sklepu, przesłała mi zdjęcie na smartfona, nie znam się na damskich butach, udałem się do najbliższego salonu CCC, powitały mnie bardzo miłe panie. Od razu pokazałem tym paniom sprzedającym fotkę butów.Okazało się,że były, kupiłem je, przy okazji zaproponowano mi świetne buty męskie (promocja cenowa) więc też kupiłem. Co ważne żona jest bardzo zadowolona z zakupu, pozdrawiam obsługę sklepu.
Tydzień temu udałem się do salonu optycznego Vision Express z zamiarem zakupienia nowych okularów z jednoczesnym badaniem wzroku (po wcześniejszym umówieniu). W salonie spędziłem prawie dwie godziny, łącznie z bardzo dokładnym badaniem wzroku.Podczas wizyty doradzono mi oprawki, rodzaj szkieł (fotochromy) i co ciekawe zamiast jednej zamówiłem dwie pary okularów, gdyż na drugą parę (do czytania) otrzymałem bardzo atrakcyjny rabat. Dodam, że obsługa była bardzo uprzejma, fachowa, słowem polecam na 100%
Dwa miesiące temu nabyłem pełny zestaw satelitarny CYFROWEGO POLSATU oraz internetu LTE. Podpisałem na miejscu umowę na obie usługi, sprzedawca wszystko krok po kroku mi wytłumaczył, następnie zaprezentował mi cały sprzęt, wytłumaczył co i jak połączyć, zaproponował zakup na miejscu dodatkowych akcesoriów do instalacji, w efekcie nie wiem jak ale po przyjściu do domu udało mi się samemu wszystko podłączyć i zainstalować i co ciekawe wszystko działa bezawaryjnie do dziś.Polecam ten punkt obsługi, pełny profesjonalizm.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.