Sklep w bardzo dobrym położeniu. Duży wybór asortymentu, ceny przystępne. Fajna alternatywa do wielkich marketów spożywczych - szczególnie tych umiejscowionych w centrach handlowych. Jedynym ale znaczącym minusem akurat tego konkretnego sklepu jest poziom obsługi klientów. Pracownicy BARDZO powolni, odnosi się wrażenie, że robią to celowo - czasami nie patrzą na towar, który kasują tylko na to jak im kolejka rośnie i przedłużają wtedy wszystko co tylko możliwe (obsługę karty płatniczej, rozmienianie pieniędzy w innej kasie itp.). Jest to niezrozumiałe z uwagi, że obsługa w drugim POLOmarkecie w Sieradzu jest diametralnie inna, lepsza.
Dawno nie poczułem się tak źle będąc klientem Deichmann. Pani,, która obsługiwała w dniu 2013-01-13 (dzień WOŚP) powinna zastanowić się nad dalszą ścieżką zawodową - koniecznie poza obsługą klienta! Zakpiliśmy obuwie dla dziecka w promocji (-50%) przy opuszczaniu sklepu zobaczył, że obecnie jest ciekawsza propozycja promocyjna (o czym w ogóle sprzedawca nie wspomniał), że mogę kupić drugie obuwie z promocji za połowę ceny. Wróciłem dopytać. Pani, która dokładała buty na półki, bardzo miło poinformowała mnie "przy zakupie dwóch par butów z promocji -50%, druga (tańsza) para za połowę ceny a przy zakupie trzech, trzecia para za złotówkę". Myślę, fajna promocja (kupie trzy pary z tego druga para za półpromocyjnej ceny i jeszcze trzecia para za zł). Wybraliśmy trzy pary butów a przy kasie pani (inna niż ta poprzednia), że co sobie wyobrażamy, może za darmo będą buty rozdawać. Mówię jej żeby się nie irytowała po prostu tak zrozumieliśmy to co wcześniej inna pani tłumaczyła i że ok i tak kupujemy. Pominę że została nam cała kwota źle naliczona - i gdy to powiedziałem pani powiedział tylko "to system nalicza", i to ja musiałem jej liczyć na głos żeby udowodnić że jest błąd. NAWET NIE WYSILIŁA SIĘ ŻEBY POWIEDZIEĆ PRZEPRASZAM. Zapytałem się jeszcze na koniec na temat ewentualnej reklamacji tej pary butów za 1 zł - że gdyby się zepsuły lub była ich jakaś wada to co będzie zwrot 1 zł czy coś będę musiał wybrać za równowartość - nie uzyskałem informacji. Wspomnę, że zdarzenie odbywało się tuż przed zamknięciem sklepu 17:55 i ta sama pani jak próbowali wejść do sklepu klienci mówiła "już zamykamy do widzenia!Szok - dawno nie widziałem tak złej jakości obsługi - pomimo że rozumie:niedziela, zmęczenie i inne sprawy kobiece ale gdzie elementarne podstawy kultury osobistej!
Udałem się w celu zakupu obuwia dla dziecka. Zakup był o tyle nie typowy, że dotyczył obuwia, które miało służyć w przedszkolu, na zamianę - obecnie zasadniczo dostępne jest obuwie zimowe. Pomimo, że personel sklepu jest widoczny i odznacza się od pozostałych klientów to jednak nie świadczy usług na wysokim poziomie. Ekspedientka nie była gotowa do pomocy w poszukiwaniu i ewentualnego zakupu obuwia zgodnie z moimi oczekiwaniami. Poinformowała mnie, że cały towar jest na półkach - nie wysłuchując nawet do końca moich oczekiwań. Dopiero po dłuższych poszukiwaniach inny doradca sprzedaży zaoferował swoją pomoc, wysłuchał moich oczekiwań i poinformował, że obecnie nie posiadają tego typu obuwia. Mimo wszystko w sklepie panował porządek, obuwie ładnie poukładane i duży wybór asortymentu. W sklepie panowały dobre warunki do zakupów - miła i cicha muzyczka, było ciepło, było komfortowo.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.