Opinia użytkownika: Marcin_1927
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Dawno nie poczułem się tak źle będąc klientem Deichmann. Pani,, która obsługiwała w dniu 2013-01-13 (dzień WOŚP) powinna zastanowić się nad dalszą ścieżką zawodową - koniecznie poza obsługą klienta! Zakpiliśmy obuwie dla dziecka w promocji (-50%) przy opuszczaniu sklepu zobaczył, że obecnie jest ciekawsza propozycja promocyjna (o czym w ogóle sprzedawca nie wspomniał), że mogę kupić drugie obuwie z promocji za połowę ceny. Wróciłem dopytać. Pani, która dokładała buty na półki, bardzo miło poinformowała mnie "przy zakupie dwóch par butów z promocji -50%, druga (tańsza) para za połowę ceny a przy zakupie trzech, trzecia para za złotówkę". Myślę, fajna promocja (kupie trzy pary z tego druga para za półpromocyjnej ceny i jeszcze trzecia para za zł). Wybraliśmy trzy pary butów a przy kasie pani (inna niż ta poprzednia), że co sobie wyobrażamy, może za darmo będą buty rozdawać. Mówię jej żeby się nie irytowała po prostu tak zrozumieliśmy to co wcześniej inna pani tłumaczyła i że ok i tak kupujemy. Pominę że została nam cała kwota źle naliczona - i gdy to powiedziałem pani powiedział tylko "to system nalicza", i to ja musiałem jej liczyć na głos żeby udowodnić że jest błąd. NAWET NIE WYSILIŁA SIĘ ŻEBY POWIEDZIEĆ PRZEPRASZAM. Zapytałem się jeszcze na koniec na temat ewentualnej reklamacji tej pary butów za 1 zł - że gdyby się zepsuły lub była ich jakaś wada to co będzie zwrot 1 zł czy coś będę musiał wybrać za równowartość - nie uzyskałem informacji. Wspomnę, że zdarzenie odbywało się tuż przed zamknięciem sklepu 17:55 i ta sama pani jak próbowali wejść do sklepu klienci mówiła "już zamykamy do widzenia!Szok - dawno nie widziałem tak złej jakości obsługi - pomimo że rozumie:niedziela, zmęczenie i inne sprawy kobiece ale gdzie elementarne podstawy kultury osobistej!