Chciałem kupić lodówkę. Nie spodziewałem się że to takie wyzwanie. Poszukanie kogoś z obsługi kto nie chowałby się między regałami lub nie odsyłałby mnie do kolegi graniczy z cudem. Udało się po dłuższym czasie nakłonić jednego z pracowników by się mną zainteresował. Wskazałem segment sprzętu który mnie interesował i zapytałem o opinie na temat produktów. Nie dowiedziałem się niczego. Ciągnąc za sobą skazanego na pracę sprzedawcę (bo na pewno nie doradcę klienta) dopytywałem o szczegóły poszczególnych modeli. Dowiedziałem się tego co przeczytałem z kart z opisami produktu. W kilku wypadkach występowały poważne rozbieżności między opisem sklepowym a danymi deklarowanymi przez producenta (sic!) Gdy po długiej walce udało mi się wybrać lodówkę, dowiedziałem się, że to ostatni egzemplarz ekspozycyjny. Miał wyraźną rysę na drzwiach więc zapytałem o możliwość obniżki ceny. Brak chęci współpracy. Jedyny temat przy którym pracownik się poruszył to dodatkowe ubezpieczenie sprzętu. Tu poznałem inną twarz tego pana. Nie ważne co kupię bylebym dokupił ubezpieczenie. Poddałem się. Od tego czasu omijam sklep szerokim łukiem.
Jestem w pełni zadowolony z zakupów w tym sklepie internetowym. Cieszę się, że są firmy dbające o klienta. Świetny kontakt, szybka dostawa i rewelacyjne ceny. Mam nadzieję, że utrzymają ten poziom. Liczę, że nadal będą rozwijać asortyment i że z każdymi zakupami będę miał jeszcze większy wybór. Mają we mnie wiernego klienta.
Zaczynają się chłodniejsze dni i czas zmienić nie tylko ubranie. Szukałem jakiegoś cieplejszego zapachu by otulił mnie w wietrzny dzień. Szukałem w złym miejscu. Imponująca powierzchnia i ładne wnętrze to chyba jedyne plusy tej wizyty. No i może 2 próbki zapachów które dostałem od pracownicy. Nie mam zastrzeżeń co do kultury obsługi (choć natrętne "siedzenie na plecach" mi nie odpowiada) to wiedzę oceniam bardzo nisko. Określenie moich potrzeb i preferencji zdecydowanie nie wystarczyło. Kierowano mnie do produktów z zupełnie innej grupy zapachowej. Informacje że coś się sprzedaje świetnie mnie nie przekonuje. Przynajmniej w kategorii perfum. Mając taką powierzchnię wart byłoby także poszerzyć ofertę miast ograniczać się do kilku powszechnie rozpoznawalnych producentów.
Dzień dobry,
Bardzo dziękuję za szczerę ocenę naszej pracy. Systematycznie podnosimy jakość naszych usług, wszystkie sugestie i uwagi są dla nas bardzo ważne.
pozdrawiam serdecznie,
Adrian Falatyn
Koordynator Wsparcia Operacyjnego
Sephora Polska Sp. z o.o.
W poszukiwaniu przyjemnego...
W poszukiwaniu przyjemnego jesiennego zapachu postanowiłem się nie ograniczać do dwóch najbardziej znanych sieci i zajrzałem do przycupniętego w dolnym poziomie Galerii Bałtyckiej Yves Rocher. Sklep bardzo przyjemny. Bardzo ciepły. Dekoracja i obsługa tworzą ten klimat. Wprawdzie wody toaletowej nie kupiłem(niewielki zestaw męskich zapachów) ale i tak wyszedłem z zapakowaną torbą. Zestaw szamponów i żeli do mycia zajął trochę miejsca. Do tego dostałem prezenty powitalne, kartę klienta i miły uśmiech na pożegnanie. Wrócę.
Jako miłośnik zwierząt często odwiedzam sklepy zoologiczne. Praktycznie zawsze będąc w pobliżu. Wczoraj zajrzałem do Galerii Przymorze i nie omieszkałem zobaczyć jak prezentuje się tamtejszy sklep. Zostałem mile zaskoczony. Nie asortymentem (niewielki jest ten sklepik) i nie cenami (takie typowo "galeriowe") ale obsługą. Przyzwyczaiłem się, że w małych sklepach pracują pasjonaci ale w galerii mnie to zdziwiło. Najpierw porozmawiałem z jednym ze sprzedawców na temat karm dla psa i co ciekawe nie polecał mi typowego sklepowego zestawu. Zapuściłem więc sondę głębiej i nauczyłem się trochę. Zaczepiłem też chłopaka pracującego przy akwariach. Rozmowa poziomem nie odbiegała od wcześniejszej. Gratuluję poziomu. Popracujcie nad asortymentem a chętnie sprawdzę Was jeszcze kiedyś
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.