Opinie użytkownika (2)

Wizyta w placówce...
Wizyta w placówce Sandatnder Bank Polska w celu założenia konta firmowego. Na minus na pewno można zaliczyć dość długi czas oczekiwania, około 45 minut. Pomimo pojawienia się na otwarcie. Oczekiwanie również odbywało się na stojąco, z braku odpowiednio dużej poczekalni. Obsługa szła dość sprawnie, chociaż niektóre osoby spędzały przy konsultancie zdecydowanie więcej czasu. Kiedy przyszła moja kolej pojawiła się bardzo pozytywnie nastawiona konsultantka, gdy dowiedziała się o co chodzi zaprosiła mnie do osobnego biura, gdzie na spokojnie można było omówić szczegóły. Po założeniu konta konsultantka przekazała wszystkie istotne informacje, a także zaproponowała dodatkowo ubezpieczenie na życie, z którego jednak nie skorzystałem. Pomimo oczekiwania wizyta okazał się być satysfakcjonująca, a obsługa profesjonalna i pomocna.

Marcin Staśkiewicz

11.04.2023

Santander Bank Polska

Placówka

Przeźmierowo, ul. Rynkowa 116

Nie zgadzam się (0)
Bywam w różnych...
Bywam w różnych placówkach tej sieci, natomiast uczucia co do jakości obsługi są mieszane. Na ogół sprzedawca jest zainteresowany klientem, odpowiada na powitanie, lub sam wychodzi do klienta z powitaniem. Następnie z uwagi na charakter tych sklepów jestem pozostawiony sobie i kolejny kontakt ze sprzedawcą następuje przy kasie. Zdarzyło mi się szukać konkretnego produktu i zapytać sprzedawcy i na ogół otrzymywałem pomoc, jednak zdarzają się sprzedawcy kompletnie nie zainteresowani obecnością klienta, gdzie ważniejszy jest prywatny telefon, czy rozmowa z kolegą ze zmiany. Podczas obsługi na ogół słyszę zapytanie o aplikację, oraz propozycję zakupu dodatkowego produktu. Pod względem dostępności towaru nie mam większych uwag, chociaż zdarzały się pojedyncze produkty, które były dostępne w zbyt małej ilości i dostarczane zbyt rzadko. Ceny w promocjach całkiem przystępne, natomiast regularne ceny zdecydowanie zbyt wysokie.

Marcin Staśkiewicz

11.04.2023

Żabka

Placówka

Poznań, Wilczak 9

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi