Wizyta w placówce Sandatnder Bank Polska w celu założenia konta firmowego.
Na minus na pewno można zaliczyć dość długi czas oczekiwania, około 45 minut. Pomimo pojawienia się na otwarcie.
Oczekiwanie również odbywało się na stojąco, z braku odpowiednio dużej poczekalni.
Obsługa szła dość sprawnie, chociaż niektóre osoby spędzały przy konsultancie zdecydowanie więcej czasu.
Kiedy przyszła moja kolej pojawiła się bardzo pozytywnie nastawiona konsultantka, gdy dowiedziała się o co chodzi zaprosiła mnie do osobnego biura, gdzie na spokojnie można było omówić szczegóły. Po założeniu konta konsultantka przekazała wszystkie istotne informacje, a także zaproponowała dodatkowo ubezpieczenie na życie, z którego jednak nie skorzystałem.
Pomimo oczekiwania wizyta okazał się być satysfakcjonująca, a obsługa profesjonalna i pomocna.
Bywam w różnych placówkach tej sieci, natomiast uczucia co do jakości obsługi są mieszane.
Na ogół sprzedawca jest zainteresowany klientem, odpowiada na powitanie, lub sam wychodzi do klienta z powitaniem.
Następnie z uwagi na charakter tych sklepów jestem pozostawiony sobie i kolejny kontakt ze sprzedawcą następuje przy kasie.
Zdarzyło mi się szukać konkretnego produktu i zapytać sprzedawcy i na ogół otrzymywałem pomoc, jednak zdarzają się sprzedawcy kompletnie nie zainteresowani obecnością klienta, gdzie ważniejszy jest prywatny telefon, czy rozmowa z kolegą ze zmiany. Podczas obsługi na ogół słyszę zapytanie o aplikację, oraz propozycję zakupu dodatkowego produktu. Pod względem dostępności towaru nie mam większych uwag, chociaż zdarzały się pojedyncze produkty, które były dostępne w zbyt małej ilości i dostarczane zbyt rzadko. Ceny w promocjach całkiem przystępne, natomiast regularne ceny zdecydowanie zbyt wysokie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.