Opinia użytkownika: Marcin Staśkiewicz
Dotycząca firmy: Żabka
Treść opinii: Bywam w różnych placówkach tej sieci, natomiast uczucia co do jakości obsługi są mieszane. Na ogół sprzedawca jest zainteresowany klientem, odpowiada na powitanie, lub sam wychodzi do klienta z powitaniem. Następnie z uwagi na charakter tych sklepów jestem pozostawiony sobie i kolejny kontakt ze sprzedawcą następuje przy kasie. Zdarzyło mi się szukać konkretnego produktu i zapytać sprzedawcy i na ogół otrzymywałem pomoc, jednak zdarzają się sprzedawcy kompletnie nie zainteresowani obecnością klienta, gdzie ważniejszy jest prywatny telefon, czy rozmowa z kolegą ze zmiany. Podczas obsługi na ogół słyszę zapytanie o aplikację, oraz propozycję zakupu dodatkowego produktu. Pod względem dostępności towaru nie mam większych uwag, chociaż zdarzały się pojedyncze produkty, które były dostępne w zbyt małej ilości i dostarczane zbyt rzadko. Ceny w promocjach całkiem przystępne, natomiast regularne ceny zdecydowanie zbyt wysokie.