Opinie użytkownika (2)

Dnia wczorajszego około...
Dnia wczorajszego około godziny 17:40 poszłam na zakupy do pobliskiego marketu "Biedronka". Na początek rzuciła mi się w oczy zanieczyszczona różnego rodzaju odpadami okolica wokół wejścia do marketu. Wewnątrz sklepu również na podłodze znajdowało się wiele paragonów i drobnych papierków. Na ścianie przed drzwiami wisiała aktualna oferta sklepu, wewnątrz przed przejściem bezpośrednio na część z towarami stał stojak z nieestetycznie wystawionymi ulotkami ze sklepu. Większość produktów znalazłam bez problemu, jednak jednego artykułu z oferty nie mogłam odnaleźć, po zapytaniu o niego Panią, która akurat układała towar dowiedziałam się, że ów produkt już się skończył. Otwarte były dwie kasy, kolejki były spore. Na skasowanie moich rzeczy czekałam około 10 minut. Kiedy przyszła w kasie moja kolej uśmiechnięta ale wyraźnie zmęczona pani kasjerka zapytała czy chcę zakupić jednorazówkę, poprosiłam o wydanie mi takowej, zapłaciłam - na szczęście miałam dużo drobnych gdyż widać było wyraźnie, że paniom kasjerkom brakuje drobnych pieniędzy by wydawać resztę. Po tym jak spakowałam swoje zakupy, usłyszałam "do widzenia" i zaproszenie na kolejne zakupy w markecie "Biedronka"

Marcelina_46

11.03.2012

Biedronka

Placówka

Wrocław, Plac Grunwaldzki 12-14

Nie zgadzam się (0)
Około godziny 13:00...
Około godziny 13:00 dnia 23 lutego zawitałam do ładnego, niedawno odnawianego oddziału banku ING w centrum Zabrza, na wejściu rzuciła mi się w oczy długa kolejka zdenerwowanych ludzi, narzekających na powolny postęp kolejki ze względu na małą liczbę stanowisk do obsługiwania klientów. Otwarte były wszystkie oprócz dwóch. Osoba, u której chciałam załatwić swoją sprawę miała techniczny problem z komputerem i brakowało jej banknotów w euro. Była to średniego wzrostu kobieta, szczupła, bardzo elegancko ubrana o długich ciemnych kręconych włosach, na bluzce w widocznym miejscu miała umieszczony identyfikator . Pani przeprosiła mnie za problemy z wydaniem euro mimo, że względnie szybko problem rozwiązała - prosząc koleżankę przechodzącą do stanowiska obok o użyczenie/przyniesienie pieniędzy. Zostałam potraktowana z uprzejmością a na koniec powiedziano mi"do widzenia" i życzono miłego dnia.

Marcelina_46

11.03.2012
Nie zgadzam się (0)
28.09.2021
Odpowiedź firmy
Bardzo dziękujemy za tę obserwację i przedstawienie Pani opinii na temat obsługi w oddziale ING Banku. Dziękujemy za pozytywną ocenę jakości obsługi klienta i aspektów związanych wyglądem oddziału. Pani opinię na temat czasu oczekiwania w kolejce na obsługę przekażemy osobie zarządzającej tym oddziałem. Wierzymy, iż działania związane z reorganizacją pracy w tym miejscu doprowadzą do skrócenia czasu oczekiwania na kontakt z doradcą. Równocześnie zachęcamy do korzystania z alternatywnych sposobów kontaktu z Bankiem, pozwalających zaoszczędzić sporo czasu, na przykład przez telefon lub internet.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi