Opinia użytkownika: Marcelina_46
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Około godziny 13:00 dnia 23 lutego zawitałam do ładnego, niedawno odnawianego oddziału banku ING w centrum Zabrza, na wejściu rzuciła mi się w oczy długa kolejka zdenerwowanych ludzi, narzekających na powolny postęp kolejki ze względu na małą liczbę stanowisk do obsługiwania klientów. Otwarte były wszystkie oprócz dwóch. Osoba, u której chciałam załatwić swoją sprawę miała techniczny problem z komputerem i brakowało jej banknotów w euro. Była to średniego wzrostu kobieta, szczupła, bardzo elegancko ubrana o długich ciemnych kręconych włosach, na bluzce w widocznym miejscu miała umieszczony identyfikator . Pani przeprosiła mnie za problemy z wydaniem euro mimo, że względnie szybko problem rozwiązała - prosząc koleżankę przechodzącą do stanowiska obok o użyczenie/przyniesienie pieniędzy. Zostałam potraktowana z uprzejmością a na koniec powiedziano mi"do widzenia" i życzono miłego dnia.