Pracownik był bardzo kompetentny, zaoferował swoją pomoc nawet w czasie badań lekarskich. Minusem była odległa i ukryta lokalizacja biura oraz schody, co uniemożliwia wizytę z dzieckiem.
Super. Bardzo dobra obsługa, ale trochę czekałam do kasy.Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment. Na minus: Organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo smaczne jedzenie i miła, szybka obsługa. Ceny są oszałamiające. Za jedno danie płaci się 3-4 złotych, ale porcje nie są zbyt duże, więc żeby się najeść musiałam zamówić 2 dania. Kuchnia jest wyrafinowana i ciekawa, zarówno dla wegetarian, wegan jak i mięsożernych. Ja jadłam kulki szpinakowo-jaglane oraz sałatkę z burakami. Oba dania miały bardzo ciekawy smak i były polane sosami. Jedynym minusem tego miejsca jest bardzo mała przestrzeń gastronomiczna. Latem to nie jest problem, bo obsługa wykorzystuje teren dookoła lokalu i je się na zewnątrz. Gorzej w zimniejsze pory roku.
Byłam w Auchan w King Cross Marcelin. W sklepie było dość czysto, jednak w kilku miejscach były poprzestawiane towary (zapewne nie do uniknięcia w tak dużej placówce). Kasjerka była uprzejma, uśmiechała się do mnie, nie miała problemów z naliczeniem rabatu. Był duży wybór warzyw i owoców.
Jestem niezadowolona z obsługi jaką zaproponowano mi w Alior Banku. Zamówiłam wizytę przez Internet, otrzymałam smsem informację, że mogę przyjść do placówki, jednakże na miejscu okazało się, że jest problem, gdyż osoba, która zarezerwowała to zlecenie jest nieobecna. Obsługujący mnie pracownik ciągle wychodził na zaplecze, a ostatecznie gdy wyraziłam niechęć wobec przekazywania firmie danych dla celów marketingowych pracownik stwierdził, że w takim razie nie może mnie dalej obsługiwać. Straciłam w tej instytucji 20 minut i niczego nie załatwiłam.
26go stycznia 2016 roku odwiedziłam delikatesy Piotr i Paweł w Poznaniu. Zakupiłam kilka plasterków szynki Litewskiej na stoisku mięsnym. Obsługa była miła i uśmiechnięta. Wszystkie osoby pracujące na stoisku mięsnym nosiły rękawiczki ochronne, posiadały także nieprzekrzywione identyfikatory. Obsługa w strefie kasowej była szybka. Jedynym zastrzeżeniem może być fakt iż na stoisku z produktami mlecznymi było kilka przestawionych produktów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.