Może gdybym nie znała się na tego typu pracy - to bym odpuściła ale lata pracy w call center nauczyły mnie zadawać właściwe pytania. Na żadne przeze mnie postawione pracownik nie potrafił odpowiedzieć i żadnych informacji poza tymi które mogę wyczytać na stronie lub sprawdzenia statusu przesyłki udzielić nie może. Nie rozumiem więc po co jest ta infolinia skoro nie można tam żadnego problemu rozwiązać. Brak konsekwencji w rozmowie, brak kompetencji - generalnie uważam,że to zbędny byt podnoszący ciśnienie.
W piątek postanowiłam dokładniej przyjrzeć się firmie,której przyglądam się od dawna. Punkt o którym mówie, to rozległa działalnośc gospodarcza - jest sklep patronacki marki OLIMP i Trec (odżywki dla sportowców) , w których dostępny jest cały asortyment produktów, tu uzyskać można naprawde fachowe porady od przeszkolonej obsługi. W sklepie tym można skorzystać z ksero oraz kawiarenki internetowej.Ceny są przystępne, na każdą kieszeń.
Pełen pozytyw dla Panów ,którzy prowadzą tą działalność, mają odpowiednie doświadczenie i podejście do klienta, często z humorem, bardzo uprzejmi.
Jedyny mankament to udarzający odór papierosowego dymu ,który dopada na wejście, ( ponieważ klienci korzystający z kawiarenki mogą palić) szczególnie uciążliwy zimą, kiedy pomieszczeń ze względu na temperaturę nie da się wietrzyć.
Mimo wszystko myślę ,że warto korzystać z usłg ,które oferuje ta firma.
Do swojej oceny poddałam sklep BIEDRONKA znajdujący się w Kościerzynie. Jak ogólnie wiadomo zakupy w tym sklepie należą do tańszych - choć gatunkowo niestety gorszych. Oferowane produkty zwykle przykuwają uwagę opakowaniem ,niestety zawartośc nie jest już tak zachęcająca.. dotyczy to oczywiście nie tylko tego konkretnego sklepu ,a wszystkich , bez względu na sieć.
Odnosząc się do tego konkretnego sklepu:
- towar w sklepie jest zazwyczaj dobrze poukładany i wszystko można znaleść, raz tylko zawiodłam się na tym - ale tłumacze to okresem przedświątecznym i to raczej klienci degradowali wygląd sklepu.
- kasjerki - są miłe i pomocne, zwykle uśmiechnięte ( zdarza się czasem nieporozumienie , ale wynika to raczej nie z ich pomyłek)
Wygląd sklepu ogólny jest dobry, sklep położony w centrum miasta.Niestety zawodzi bardzo mały parking i wieczny brak wózków na zakupy, o koszykach nie wspomne ponieważ wogóle ich tam niema.
W okresie zimy (a w tym roku była poważna) nie dało się przejechać, władze sklepu nie kwapiły się aby wspomóc swoich "drogich" klientów i nie odśnieżały powierzchni parkingu. Powodowało to wiele problemów, stłuczek, a z zakupami całkowicie nie dało się przejechać.
kolejki przy kasach zdarzają się dośc często, na szczęście personel szybko rozładowywuje "korki" dzięki czemu czas przy kasie mija szybko.
Ogólna ocena nie jest bardzo niska, ponieważ porównując inne kościerskie markety - ten plasuje się dość wysoko.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.