Opinie użytkownika (4)

Złożenie dokumentów w...
Złożenie dokumentów w Ośrodku Pomocy Społecznej. W sumie byłam naprawdę pozytywnie zaskoczona. Z reguły wizyty w urzędach nastrajają negatywnie. Tu jedynym negatywem był czas oczekiwania na swoja kolejkę. Panie w dziale przyjmowania wniosków bardzo kompetentne fachowe cierpliwe i miłe. wyjaśniają wszystko nie popędzają nie zbywają petenta. Służą pomocą i radą. Informacje podawane są rzetelnie i bez zbędnego wypytywania się. Atmosfera jak najbardziej sprzyjająca petentom. Oby takich urzędów i takich pracowników było więcej.

Maja_61

13.04.2010

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej

Placówka

Wałbrzych, Beethovena

Nie zgadzam się (26)
Skierowałam się do...
Skierowałam się do sklepu z tzw. potrzeby chwili. Szybkie zakupy przed powrotem do domu z urzędu. Już samo "obejście" sklepu nie było chlubną wizytówką Netto. Dwa pełne do granic kosze przed wejściem, ogólny brud i niechlujstwo. Drzwi brudne - szyby wyły by ktoś je umył bo o przecieraniu można było zapomnieć. Brud brud i jeszcze raz brud. Wejście do sklepu również nie było miłe. W sektorze z koszykami stały puste stojaki a koszyków 3. Za to przy kasach piętrzyły się prawie pod sam sufit. Towar na wielu półkach po prostu sobie leżał. Ani ekspozycji, ani wyjęty z opakowań zbiorczych. Dosłownie wrzucony na półkę by zajął miejsce. W dziale z papierem toaletowym i pieluszkami - wojna . Papier porozrywany walał się po podłodze bez ładu i składu, opakowania pampersów porozrzucane. Starsza kobieta stała bezradnie nie mogąc dotrzeć do papieru zarzuconego innym rodzajem towaru. Kasy czynne 2 z czego jedna nie obsługiwała artykułów alkoholowych. Żucie gumy przez kasjerkę - co najmniej nie na miejscu. Jedynie jej wymuszone dzień dobry - jakoś tuszuje jej zachowanie. Ogólnie źle, niemiło i chce się wyjść. Myślałam że cokolwiek może się zmienić w tym sklepie. Ale niestety tak się nie dzieje - jak było - tak jest. Również niestety.

Maja_61

13.04.2010

NETTO

Placówka

Wałbrzych, Nowy Świat 2a

Nie zgadzam się (22)
Tesco to jeden...
Tesco to jeden z najczęściej odwiedzanych przeze mnie hipermarketów. I cóż, jak to w każdym molochu jedno nas cieszy inne wkurza. Ostatnio poprzestawiano prawie całość sklepu, przez pewien czas ludzie biegali jak szaleni, bo niczego nie mogli znaleźć i to wkurzało. Jednak nie o to chodzi. Jestem za każdym razem miło zaskakiwana podejściem pań z działu odzieżowego do klientów. Służą pomocą są do bólu uprzejme i cierpliwe.Mogę wybrzydzać marudzić - one i tak będą się uśmiechać i podadzą do przymierzalni dziesiąty ciuszek. Ogólnie nie można narzekać na sklep. mnie interesuje zwykle stoisko z żywnością dla dzieci - tu zbyt często zdarzają się luki towarowe z kaszkami i mlekiem - to "in minus" , ubrankami - tam zwykle porządek i dział zabawek - w tym ostatnim często zdarzają się poprzestawiane cenówki nie tylko pod jednym modelem towaru. Sama doświadczyłam tego przy kasie, gdy okazywało się że kosztowało 2 razy drożej niż wynikało z opisu na półce.Lecz wszystko korygowane jest na bieżąco. Nie ma tez problemów ze zwrotem towaru nawet na drugi dzień. Panie sprawnie realizują każdą reklamację i zwroty towarowe - nie wnikając i nie utrudniając procedury. Jedynym problemem jest ilość działających stoisk kasowych. Czasem gromadzą się kolejki chociaż kilka kas stoi pustych. Myślę że przydała by się lepsza organizacja grafikami zmian by temu zapobiec. Kasjerki są z reguły miłe i uprzejme, witają i żegnają klientów są pomocne i bardzo sprawne. Ochrona sklepu - w Tesco działa ochrona - kilku panów czuwających nad porządkiem. Raz wkleiło mi się zabezpieczenie z ubrania - zostałam poproszona na zaplecze i pan grzecznie z zachowaniem wszelkich dobrych manier i bez naruszania mojej godności osobistej dokonał sprawdzenia. Potem zostałam przeproszona za fatygę. Oby takich Panów pracujących w ochronie było więcej. Reasumując - sklep przyjazny.

Maja_61

31.03.2010

Tesco

Placówka

Szczawno-Zdrój, Łączyńskiego 44

Nie zgadzam się (18)
Sklep przyjazny dla...
Sklep przyjazny dla klienta. Szłam z nastawieniem tzw. zerowym. usłyszałam opinię jednej z klientek o niegrzecznej obsłudze. Jednak byłam naprawdę zaskoczona fachowością i rzetelnością obsługi. Panie dbają nie tylko o komfort zakupów klienta ale również pilnują dobra sklepu. Są fachowcami. Sam sklep jest bardzo przyjazny. w dziale dziecięcym kanapa i monitor z wyświetlanymi bajkami, dzieciaki nie biegają po sklepie, a Jedna z pań zawsze służy radą. Asortyment zgodny z tzw. katalogiem produktów. Towar ładnie wyeksponowany i i czytelnie ometkowany. W przypadku braku danego modelu Panie informują o następnym dotowarowaniu sklepu i zachęcają do ponownych odwiedzin. Szybkość obsługi i bezproblemowość również rzutuje na moją pozytywną ocenę.

Maja_61

31.03.2010

DEICHMANN

Placówka

Wałbrzych, Henryka Wieniawskiego 70

Nie zgadzam się (16)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi