Opinie użytkownika (3)

cel wizyty -...
cel wizyty - zakup szafy i regału. Czas spędzony w sklepie ponad 4 godziny. Mała liczba pracowników na dziale z szafami, czas oczekiwania do stanowiska ok 40 min. Po przedstawieniu oczekiwać co do wyposażenia szafy i jej rozmiaru pracownik działu przystąpił do projektu. Kilkukrotnie radził się bardziej doświadczonego kolegi. W trakcie projektu odeszliśmy na chwilę od stanowiska, i w tym czasie inny pracownik podszedł do komputera, na którym był nasz projekt i rozpoczął nowy - kasując nasz. Co mocno wydłużyło czas obsługi ponieważ projekt trzeba było zacząć od nowa. Czas projektu szafy oraz zamówienia transportu prawie 2h. Na stanowisku z regałami problem był podobny pomimo, że wybrany przeze mnie regał nie podlegał personalizacji. Przy kasie zorientowałam się, że godzina dowozu jest błędna więc musiałam wrócić do działu, w którym zamawiałam transport aby zmienić jego godzinę. Kolejne 40 min zmarnowane, i oczywiście kolejne kilkanaście minut stracone w kolejce do kasy.

Magdalena_3718

01.11.2017

IKEA

Placówka

Gdańsk, Złota Karczma 26

Nie zgadzam się (0)
W sklepie pojawiłam...
W sklepie pojawiłam się 15 min przed zamknięciem, około 10 min szukałam pracownika, który wskazałby mi miejsce gdzie znajduje się produkt, po który przyszłam. Kiedy już znalazłam "wolnego" pracownika sytuacja potoczyła się w ekspresowym tempie. Przedstawiono mi produkt, który zdaniem pracownika cechował się najlepszym stosunkiem jakości do ceny, w ramach alternatywy pokazano mi odpowiednik innej firmy, krótko wskazano różnice. Przy kasie wszystko przebiegło sprawnie, nie było kolejki.

Magdalena_3718

01.11.2017

Media Markt

Placówka

Gdańsk, al. Grunwaldzka 309

Nie zgadzam się (0)
Zamknięcie rachunku. Wizyta...
Zamknięcie rachunku. Wizyta w oddziale trwała maksymalnie 8 min. Po wejściu do placówki zostałam powitana na stojąco przez Doradczynię, która przedstawiła się w sposób niewyraźny. Zapytała o powód mojej wizyty, i przystąpiła do działania. Nie zostałam poinformowana o czasie obsługi, o okresie wypowiedzenia, o kosztach. Informacje były mi udzielane tylko kiedy zapytałam. Doradczyni była bardziej skupiona na wykonywaniu czynności zamknięcia rachunku niż na kliencie siedzącym przed nią. Zamknięcie przebiegło sprawnie bez zbędnych pytań ze strony Pracownika Banku.

Magdalena_3718

01.11.2017
Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi