Jakość obsługi w sklepie obuwniczym CCC oceniam raczej nisko. Z trzech osób z obsługi dwie z nich, mimo iż w sklepie znajdują się klienci stoją zazwyczaj za kasą, rozmawiają ze sobą lub obserwują salę. W/w zachowanie obsługi odbieram jako niezdrową ciekawość i nie ma to nic wspólnego z pozytywnym odczuciem. Klient nie czuje się ważny dla obsługi, wręcz przeciwnie czuje się nieswojo. Obsługa poproszona klienta o pomoc zdaje się działać trochę po omacku co utwierdza klienta w przekonaniu, że tutaj zdany jest na siebie. Z drugiej strony w/w wady są też zaletami ponieważ ja nie gustuję za depczącą mi po piętach obsługą, która lepiej ode mnie wie czego potrzebuje. Odrobinę więcej zainteresowania i subtelności obsługi znacznie poprawiłoby jakość obsługi i tym samym odczucia klienta.
W mojej ocenie jakość obsługi w hipermarkecie Tesco jest przyzwoita. Ujednolicony strój personelu pozwala wyróżnić pracowników a także podnosi walory estetyczne. Obsługa wychodzi naprzeciw potrzebom klienta pytając: " w czym mogę pomóc", pracownicy zachowują się grzecznie i kulturalnie, po każdorazowym kontakcie dziękują i zapraszają ponownie. Pani obsługująca kasę emanowała pozytywną energią, podczas obsługi udzielała informacji dotyczących dodatkowych promocji, z których można ewentualnie skorzystać. Minusem jest zbyt mała liczba personelu, co rzutuje głównie na sprawność obsługi (np. ten sam pracownik obsługuje dwa stoiska oddalone od siebie w znacznej odległości) która może zniechęcić niecierpliwego klienta. Trzeba też czasem poszukać obsługi by zdobyć dodatkowe informacje na temat produktu znajdującego się na półce.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.