Opinia użytkownika: Magdalena_3162
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: W mojej ocenie jakość obsługi w hipermarkecie Tesco jest przyzwoita. Ujednolicony strój personelu pozwala wyróżnić pracowników a także podnosi walory estetyczne. Obsługa wychodzi naprzeciw potrzebom klienta pytając: " w czym mogę pomóc", pracownicy zachowują się grzecznie i kulturalnie, po każdorazowym kontakcie dziękują i zapraszają ponownie. Pani obsługująca kasę emanowała pozytywną energią, podczas obsługi udzielała informacji dotyczących dodatkowych promocji, z których można ewentualnie skorzystać. Minusem jest zbyt mała liczba personelu, co rzutuje głównie na sprawność obsługi (np. ten sam pracownik obsługuje dwa stoiska oddalone od siebie w znacznej odległości) która może zniechęcić niecierpliwego klienta. Trzeba też czasem poszukać obsługi by zdobyć dodatkowe informacje na temat produktu znajdującego się na półce.