Opinia użytkownika: Magdalena_3162
Dotycząca firmy: CCC
Treść opinii: Jakość obsługi w sklepie obuwniczym CCC oceniam raczej nisko. Z trzech osób z obsługi dwie z nich, mimo iż w sklepie znajdują się klienci stoją zazwyczaj za kasą, rozmawiają ze sobą lub obserwują salę. W/w zachowanie obsługi odbieram jako niezdrową ciekawość i nie ma to nic wspólnego z pozytywnym odczuciem. Klient nie czuje się ważny dla obsługi, wręcz przeciwnie czuje się nieswojo. Obsługa poproszona klienta o pomoc zdaje się działać trochę po omacku co utwierdza klienta w przekonaniu, że tutaj zdany jest na siebie. Z drugiej strony w/w wady są też zaletami ponieważ ja nie gustuję za depczącą mi po piętach obsługą, która lepiej ode mnie wie czego potrzebuje. Odrobinę więcej zainteresowania i subtelności obsługi znacznie poprawiłoby jakość obsługi i tym samym odczucia klienta.