Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Pracownik cukierni przywitał mnie z uśmiechem oraz energią w głosie. Po zadaniu pytania o preferowany rodzaj deseru, otrzymałam rzetelną informację na temat składu oraz smaku produktu. Pracownik zachęcił do zakupu kawy lub innego napoju. Pracownik udzielił informacji o karcie stałego klienta, zaproponował członkostwo. Po dokonaniu płatności, pracownik pożegnał, życząc miłego dnia, zapraszając ponownie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.