Odwiedziny w sklepie odbyły się rano i mniej więcej o godzinie 10:30. Ilość sprzedawców na zmianie, zajmująca się obsługą klienta tylko jedna Pani, która również była zajęta przebudową ścian (Pani miała blond, średniej długości włosy i ubrana była, nie w służbowe ubranie, ale z łatwością można ją było odróżnić od klientów). Po wejściu do Salonu Pani od razu mnie przywitała, używając sformułowania „dzień dobry”. Stała akurat na przodzie sklepu i przekładała jedne rzeczy z przodu na dalsza cześć Salonu. Zainteresowana byłam zakupem torebki. Po zapoznaniu się z towarem, Pani do mnie nie podeszła i nie zapytała, w czym może mi pomóc, z reszta dostępność w modelach była słaba, spostrzegłam tylko od 3 do 4 modeli. Brak było kontaktu wzrokowego ze Sprzedawcą. Czas moich odwiedzin w tym sklepie nie był dłuższy niż 5 min. To, że Pani Ekspedientka nie podjęła obsługi w stosunku do mnie, jako do klienta nie zadecydował o tym, czy dokonałam zakupu czy też nie, o tym, że nie dokonałam zakupu zadecydował fakt, że był mała różnorodność w prezentowanych modelach torebek. Ogólnie na sklepie czysto. Polecam ten sklep szczególnie rano, kiedy nie ma dużo klientów, wtedy z łatwością można poruszać się po sklepie.
Odwiedziny w sklepie Cropp odbyłam 11 kwietnia około godziny 12:00 i trały jakieś 5 minut. Sklep mały, ale różnorodność w towarze dosyć duża. Ilość pracowników na zmianie to 2-ch. Młode Panie idealnie dobrane do „charakteru sklepu”. Ubrane w odzież zbliżoną do prezentowanych w sklepie. Po wejściu do sklepu nawiązanie kontaktu wzrokowego z Panią nastąpiło od razu, ponieważ Pani znajdowała się za kasą i wyciągała dostawę. Jedna z Pań przywitała mnie używając zwrotu grzecznościowego „dzień dobry”. Za wyjątkiem mnie na Sklepie nie było klientów. Zainteresowana byłam zakupem młodzieżowych trampków, po zapoznaniu się z towarem znajdującym się na początku sklepu udałam się w głąb. Przystanęłam na chwilę i zaczęłam oglądać jeden z modeli butów, akurat druga Pani wychodząca z magazynu (włosy ciemne do ramion) od razu do mnie podeszła i zapytała się czy może mi w czymś pomóc. Odpowiedziała na wszystkie moje pytania, poinformowała mnie o cenie i dostępnych rozmiarach jak również o innych podobnych modelach. Uczyniła to zarówno w sposób miły i profesjonalny. Wychodząc ze sklepu zapytałam ją jeszcze o koszule jeansowe i bez chwili zastanowienia udzieliła mi odpowiedzi, (co wskazuje na fakt, iż dobrze jest zapoznana z towarem znajdującym się na sklepie). Z powodu braku rozmiaru jak i braku danego modelu nie dokonałam zakupów, ale ogólne wrażenia są bardzo dobre i polecam wszystkim, którzy cenią sobie profesjonalną obsługę. Jedyny minus to taki, że sklep jest ciemny i na Salonie znajduje się dużo mebli wolnostojących, co może trochę przeszkadzać w swobodnym poruszaniu się po Salonie.
Odwiedziny w sklepie odbyły się między godziną 11: 00 a 11:30. W sklepie znajdowało się bardzo dużo klientów, ale nie miało to wpływu na dostępność towaru. Sklep był dobrze zatowarowany i brakujący towar na bieżąco był uzupełniany przez osoby tam pracujące (dział chemia, trzy osoby uzupełniały towar). Praktycznie na całym sklepie nie było możliwości zapytania i poproszenia kogokolwiek o pomoc ponieważ wszystkie trzy osoby znajdujące się na sklepie znajdowały się na dziale chemii i kosmetyków. Jedyną zauważalnym pracownikiem po wejściu do sklepu był ochroniarz, który chyba miał być tajniakiem, ale nie wychodziło mu to za bardzo gdyż od razu spostrzegłam, że mnie obserwuje, co wprowadzało mnie w dyskomfort dokonywanych zakupów. W dodatku chodził za mną, a uważam, że jeżeli taką powierzonemu pracę to powinien wykonywać ją dyskretnie. Z powodu dużej ilości klientów dokonujących zakupy czas oczekiwania przy kasie na skasowanie był długi ( otwarte 3-y kasy), po jakiś 4-ch minutach od momentu, gdy podeszłam do kasy, jedna z Pań otworzyła kolejną kasę, co skróciło niektórym klientom czas oczekiwania. Pani mnie kasująca przywitała mnie przy kasie używając sformułowania „dzień dobry”. (Pani miała na imię Jolanta i miała krótkie blond włosy, wiek około 40-stu lat) Skanowanie produktów odbyło się bardzo szybko, co rekompensuje czas stania w kolejce. Pani kasjerka była bardzo miła i pożegnała mnie zapraszając do kolejnych zakupów. Muszę podkreślić, że było to szczere a niewyklepane na pamięć. Sklep czysty, chociaż panował mały „bałagan” w koszach, gdzie wyeksponowane były produkty z gazetki (np. książki dla dzieci). Osobą, które lubią zakupy w sklepach samoobsługowych i nie potrzebują obsługi personelu polecam ten Sklep.
Odwiedziny w sklepie odbyły się między 11:40 a 11:55. Po wejściu do sklepu w czasie około 1 minuty został nawiązany kontakt wzrokowy sprzedawcy z klientem. Na Sali sprzedaży znajdowało od 4 do 5 sprzedawców z tym kierownik. Łatwo było odróżnić obsługę od klientów, ponieważ każdy ze sprzedawców był ubrany w koszulkę z logo Firmy. W sklepie znajdowało się dużo klientów, wiec każdy ze sprzedawców, co jakiś czas podejmował obsługę klienta. Udając się na dział dziecięcy i po wyborze obuwia, zapytałam Panią obsługującą dział męski i dziecięcy czy są inne rozmiary z danego modelu, Pani odpowiedziała mi, „że dostępne są tylko te rozmiary, które są na sklepie”. Po dokonaniu mierzenia zapytałam jeszcze raz tą sama Panią (Pani w średnim wieku z ciemnymi włosami do ramion), czy istnieje możliwość sprawdzenia w systemie czy na innych sklepach są inne rozmiary, ponieważ te są za duże na córkę, Pani odpowiedziała „tak, ale musi się Pani udać do kasy i tam koleżanka sprawdzi w komputerze”. W czasie mierzenia Pani, która odpowiadała mi na pytania znajdowała się w pobliżu i nawiązywała kontakt wzrokowy. Po udaniu się do kasy, za kasą znajdowała się tylko jedna Pani (imię na identyfikatorze to Anna, Pani miała ciemne włosy upięte w kitkę), czas oczekiwania na obsługę był dosyć długi, gdyż Pani Anna zajmowała się załatwieniem reklamacji. Po obsłudze klientów znajdujących się przede mną Pani obsłużyła mnie szybko i fachowo udzielając mi rzetelnych odpowiedzi na wszystkie moje pytania. Obsługę w Salonie oceniam Bardzo Dobrze a jedyny minus to taki, że Pani, która obsługiwała mnie, jako pierwsza mogła sama podejść do kasy i sprawdzić mi dostępność towaru na innym sklepie, ponieważ czynność ta nie trwała długo a w tym czasie nie obsługiwała klientów a zajmowała się tylko ich obserwacją. Jeżeli chodzi o dostępność towaru na tym konkretnie Sklepie oceniam średnio gdyż z modelu, który mnie interesował były dostępne tylko dwa rozmiary. Natomiast, jeżeli chodzi o czystość na sklepie to podłoga i półki czyste, a na kasie i za kasa porządek. Polecam ten Sklep pod względem obsługi klienta z małym wyjątkiem, jeżeli chodzi o czas oczekiwania na obsługę i dostępność towaru.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.