Cel: Obserwacja placówki jako miejsca przyjaznego klientom oraz pracy i kompetencji pracownikówPowód: wpłata gotówki na kontoWnioski: W banku jesteśmy godzinę po jego otwarciu. Jest poniedziałek w związku z tym wita nas kolejka do samych drzwi wejściowych. Na 4 okienka aktywne są tylko 2. Obsługa idzie trochę mozolnie. Oczekujący, którzy mają już to szczęście i z korytarza trafią do środka mają do dyspozycji krzesła oraz wygodną kanapę- teraz mogą usiąść i dalej cierpliwie oczekiwać. Jest kącik przeznaczony dla dzieci. Spora przestrzeń daje poczucie komfortu rozmowy, że nie będzie się słyszalnym dla pozostałych oczekujących. Po 30-sto minutowym odstaniu wreszcie siadam na stołku przed panią kasjerką. Kompetentna i konkretna obsługa. Podpisuje kilka papierków, całość trwa może z 4 minuty.Odejmuję punkty za zbyt długie oczekiwanie.
Cel: obserwacja placówki jako miejsca przyjaznego klientom oraz obsługi i kompetencji pracownikówPowód: złożenie wniosku o przyznanie kredytu mieszkaniowegoWnioski: Wchodzimy do banku po 3 stopniach- pewnie żaden niepełnosprawny klient nie pokona ich bez pomocy osób trzecich. Wystrój banku jest przyjemny dla oka. Klasyczne kolory i charakterystyczna dekoracja z meloników dają poczucie elegancji i szyku. Czy te same odczucia daje rozmowa z konsultantem? Za biurkiem wita nas uśmiechnięta Pani, jesteśmy jedynymi klientami banku w związku z tym obsługa jest natychmiastowa. Nasze pytania dotyczące kredytu mieszkaniowego zostają z miejsca analizowane i fachowo omawiane. Dostajemy potrzebne dokumenty i rozpoczynamy pierwszy etap starań o pożyczkę. Placówka partnerska Alior Banku w Kępnie jest mała, co ma swoje plusy, jednakże oczekując w kolejce szczegółowo słyszymy o czym rozmawiają ludzie przed nami- co nie jest komfortowe rozmawiając o poważnych pieniądzach. Ocenę obniżyłam właśnie za to jak i za brak udogodnień dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
Cel: obserwacja placówki jako miejsca przyjaznego klientom oraz obsługi i kompetencji pracownikówWnioski: Wchodzimy do banku po 3 stopniach- pewnie żaden niepełnosprawny klient nie pokona ich bez pomocy osób trzecich. Wystrój banku jest przyjemny dla oka. Klasyczne kolory i charakterystyczna dekoracja z meloników dają poczucie elegancji i szyku. Czy te same odczucia daje rozmowa z konsultantem? Za biurkiem wita nas uśmiechnięta Pani, jesteśmy jedynymi klientami banku w związku z tym obsługa jest natychmiastowa. Nasze pytania dotyczące kredytu mieszkaniowego zostają z miejsca analizowane i fachowo omawiane. Dostajemy potrzebne dokumenty i rozpoczynamy pierwszy etap starań o pożyczkę. Placówka partnerska Alior Banku w Kępnie jest mała, co ma swoje plusy, jednakże oczekując w kolejce szczegółowo słyszymy o czym rozmawiają ludzie przed nami- co nie jest komfortowe rozmawiając o poważnych pieniądzach. Ocenę obniżyłam właśnie za to jak i za brak udogodnień dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.