Opinia użytkownika: Magdalena_2646
Dotycząca firmy: Santander Bank Polska
Treść opinii: Cel: Obserwacja placówki jako miejsca przyjaznego klientom oraz pracy i kompetencji pracownikówPowód: wpłata gotówki na kontoWnioski: W banku jesteśmy godzinę po jego otwarciu. Jest poniedziałek w związku z tym wita nas kolejka do samych drzwi wejściowych. Na 4 okienka aktywne są tylko 2. Obsługa idzie trochę mozolnie. Oczekujący, którzy mają już to szczęście i z korytarza trafią do środka mają do dyspozycji krzesła oraz wygodną kanapę- teraz mogą usiąść i dalej cierpliwie oczekiwać. Jest kącik przeznaczony dla dzieci. Spora przestrzeń daje poczucie komfortu rozmowy, że nie będzie się słyszalnym dla pozostałych oczekujących. Po 30-sto minutowym odstaniu wreszcie siadam na stołku przed panią kasjerką. Kompetentna i konkretna obsługa. Podpisuje kilka papierków, całość trwa może z 4 minuty.Odejmuję punkty za zbyt długie oczekiwanie.