Opinie użytkownika (11)

OK. Na...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.

Magdalena_2055

04.07.2017

PZU

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Magdalena_2055

04.07.2017

FLiXBUS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Magdalena_2055

04.07.2017

PKP Intercity

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Magdalena_2055

04.07.2017

Koleje Dolnośląskie

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Będąc dzisiaj na...
Będąc dzisiaj na zakupach bardzo się rozczarowałam, nawiążę znowu do tego że jestem mamą z dzieciątkiem i głównie to z nim jeżdżę na zakupy. Rozumiem że strefa z miejscami dla niepełnosprawnych jest pod sklepem bo są to ludzie uprzywilejowani. Problemem pod tym marketem jest to że ludzie stawają na drodze. Nie wiem czy zrobić kilka zdjęć i pokazać jak to wygląda, ja rozumiem jakby na takim miejscu zaparkował niepełnosprawny ale nie mężczyzna w kwiecie wieku który kupuje alkohol na imprezę. Wydaje mi się że musicie zrobić coś w kwestii parkowania i wyznaczenia stref dla rodziców z dziećmi, chodzi mi o parkowanie

Magdalena_2055

18.10.2014

Kaufland

Placówka

Jelenia Góra, Jana Pawła II 24

Nie zgadzam się (0)
15.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszej firmy. Opinia naszych Klientów na temat funkcjonowania sklepów Kaufland jest dla nas bardzo ważna. Bardzo nam przykro, że spotkała się Pani z nieprzyjemną sytuacją na naszym parkingu dla osób niepełnosprawnych. Chcielibyśmy Panią bardzo przeprosić za powstałe trudności i wszelkie nieprzyjemności z tym związane. Pragniemy zawiadomić, że przesłaliśmy Pani uwagi do osób kompetentnych, w tym do dyrekcji marketu w Oławie. Z pozdrowieniami, Zespół Obsługi Klienta
godzina ok. 15:30Chciałam...
godzina ok. 15:30Chciałam swoją opinię zacząć od miejsca parkingowego a mianowicie 3 strefy przeznaczone dla rodziców z dziećmi. Przyjechałam akurat na zakupy z dzieckiem i spotkała mnie niespodzianka. Miejsca zajmują osoby którym nie chce się szukać wolnego miejsca a mianowicie klient który kupił 7 kg schabu jest ważniejszy od matki z dzieckiem. Ogólnie zakupy w sklepie ok, mnóstwo klientów z czego tylko można się cieszyć, sklep czysty uporządkowany i podchodzimy do kasy i rozczarowanie. Płaciłam za swoje zakupy kartą i kasjerka czekając na wydruk z mojej karty obsługiwała kolejnego klienta. Nie było kolejki żeby musiała się spieszyć. I po podaniu mi paragonu i potwierdzenia z karty ani słowa "dziękuje" ani "proszę".

Magdalena_2055

17.10.2014

Kaufland

Placówka

Tychy, Księdza Tischnera 1

Nie zgadzam się (0)
06.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszej firmy, a w szczególności marketu w Brzegu. Opinia naszych Klientów na temat funkcjonowania sklepów Kaufland oraz jakości naszych produktów jest dla nas bardzo ważna. Z uwagi na fakt, iż zawsze staramy się polepszać jakość naszych usług, każda opinia, zarówno krytyczna jak i pozytywna, jest dla nas bardzo cennym źródłem informacji. Pragniemy poinformować, iż wszystkie Pani uwagi przekazaliśmy zarówno dyrekcji marketu jak i dyrekcji regionalnej, aby usprawnić dziedziny, które zostały ocenione negatywnie. Mamy szczerą nadzieję, że dzięki naszej urozmaiconej ofercie produktów, ich wysokiej jakości i niskim cenom pozostanie Pani nadal naszą Klientką. Pozdrawiamy, Kaufland Team
Zakupiłam przez internet...
Zakupiłam przez internet od tej firmy zestaw walizek. Po dostarczeniu okazało się że największa z walizek jest uszkodzona. Wg regulaminu reklamacja trwa do 30 dni u mnie trwało to o wiele dłużej. Wogóle zakupiłam czarny komplet walizek a chcieli mi wymienić na zielony w kółka. Pani tłumaczyła się że mają inwentaryzację ale to ich nie usprawiedliwia. Ogólnie ocena bardzo zła jeżeli chodzi o ten zakup i po 30 kilku dniach otrzymałam zdanie: przepraszamy za pomyłkę. Kontakt bardzo mylny wiecznie otrzymywałam wiadomości o treści np. już zabawka jest do pani wysłana :) Ogólnie sklep można polecić ale nie polecam reklamować lub uzbroić się w cierpliwość

Magdalena_2055

12.09.2014

4Kraft

Placówka

Przeźmierowo, Skórzewska 35

Nie zgadzam się (0)
Opinia będzie tym...
Opinia będzie tym razem niezbyt pozytywna. Tankowałam na Orlenie gaz LPG razem z chłopakiem. On został w samochodzie a ja poszłam płacić aby było szybciej ponieważ byłą bardzo duża kolejka do kas. Stałam w kolejce dłużej niż auto się tankowało. Podeszłam już do kasjerki i ona się pyta z którego stanowiska jest tankowane. Ja mówię że gaz, zapytała mnie dwukrotnie czy na ten GAZ będzie faktura mówię że nie wystarczy paragon ponieważ będę płącić kartką to żebym miała tylko potwierdzenie. Zapłaciłam, przyjechaliśmy do domu po czym za 20 minut przyjeżdża do domu policja że ukradliśmy paliwo z Orlenu. Okazałam paragony i pojechaliśmy wytłumaczyć sprawę na stację. Żadnych przeprosin że kasjerka zakręcona, było to nie pierwsze takie spotkanie z tą panią. Kierownik też jakby się nic nie stało żadnych przeprosin a nas osądzono o kradzież przez to że kasjerka zamiast gazu wbiła paliwo. Tylko pogratulować personelu

Magdalena_2055

17.05.2014

ORLEN

Placówka

Oława, Opolska 31

Nie zgadzam się (0)
Dokonałam zakupu suszarki...
Dokonałam zakupu suszarki do włosów w bardzo konkurencyjnej i korzystnej dla mnie kwocie. Jestem bardzo zadowolona z obsługi, ponieważ zamówił dostarczenie do punktu Paczkomatu i przesyłkę mi skradziono. Poinformowałam o tym pracowników Agito, którzy nie czekali na wyjaśnienie się sprawy lecz odrazu zaproponowali ponowne wysłanie towaru lub zwrot pieniędzy. Bardzo ceni się taką firmę i zaangażowanie w sprawie. Bardzo częsty kontakt telefoniczny w ramach wyjaśnienia sprawy i bardzo przemiła obsługa. Zapewne będę robić u nich zakupy częściej.

Magdalena_2055

17.05.2014
Nie zgadzam się (0)
Chciałam tutaj ocenić...
Chciałam tutaj ocenić działalność i sprawność kas samoobsługowych i BOK. Nigdy nie zdarza mi się z niego korzystać jednak teraz musiała mi się przydarzyć okazja. Otóż na kasie samoobsługowej widnieje informacja że mogą być problemy z przyjmowaniem nowych banknotów. Akurat byłam jedynym klientem przy kasie i kasjer wziął ode mnie banknot podszedł do biura obsługi aby wymienić go na starszy model banknotu. Bardzo miła i sprawna obsługa. Oczywiście duży plus dla nowoczesności w postaci kas samoobsługowych. Wokół kas panował ład i porządek, nie było porozrzucanych starych paragonów.

Magdalena_2055

17.05.2014

Tesco

Placówka

Oława, 3 Maja 51

Nie zgadzam się (0)
Zdarza się że...
Zdarza się że podczas zakupów zapominam coś zważyć np. banany. Ostatnio właśnie się mi to przytrafiło. Kasjerka wytłumaczyła mi bardzo uprzejmie że obok kasy jest waga na której mogę sobie zważyć produkt. Pierwszy raz spotkałam się z taką reakcją. Robiąc zakupy w innym mieście pani do mnie krzyknęła że u nas warzywa się waży a tutaj obsługa bardzo uprzejma

Magdalena_2055

17.05.2014

Kaufland

Placówka

Jelenia Góra, Jana Pawła II 24

Nie zgadzam się (0)
06.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie pozytywnej obserwacji na temat naszego marketu w Oławie i pracownika kasy. Opinia naszych Klientów na temat funkcjonowania sklepów Kaufland oraz jakości naszych produktów jest dla nas bardzo ważna. Obiecujemy, iż w dalszym ciągu będziemy dbać o to, by zakupy w naszych marketach upływały w jak najlepszej dla Klientów atmosferze. Pozdrawiamy, Zespół Kaufland

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi