Weszłam do sklepu w celu kupienia butów pasujących do jasnej sukienki. Po raz pierwszy w tym właśnie sklepie zostałam tak szybko i profesjonalnie obsłużona. Byłam bardzo miło zaskoczona miłą, pomocną i uśmiechniętą ekspedientką. Zazwyczaj w tym sklepie trzeba się doprosić o pomoc, albo samemu sobie jakoś radzić z szukaniem odpowiednich rozmiarów butów.
Takich sprzedawców oczekuję w każdym możliwym miejscu. Czułam, że sprzedawca mnie słucha, dzięki temu mógł w pełni mi pomóc. Miła rozmowa nie tylko o butach jest dobrym akcentem dnia. Buty kupiłam, zdecydowanie takie jakie szukałam. Wizyta zdecydowanie udana.
Puste półki, brudno, nieprzyjemnie. Ochrona chodziła za mną jak za złodziejem. Nie było osoby, której można by się było zapytać o dany produkt.
Przynajmniej przy kasie siedziała dziewczyna, która była uśmiechnięta i biła od niej pozytywna energia. Dzięki kasjerce uważam, że wizyta w sklepie była pozytywna.
Weszłam w celu znalezienia sukienki na wesele. Chodziłam po całym sklepie (metraż malutki)i czekałam, żeby któraś z trzech ekspedientek podeszła do mnie i zaproponowała pomoc. Nie doczekałam się. Sama podeszłam i zapytałam o konkretną sukienkę ale w innym kolorze, niż wisiała na wieszaku. Usłyszałam tylko niemiłe: NIE MA!. Źle się poczułam w tym sklepie i wyszłam. Liczyłam, że coś tam kupię a okazało się, że nawet mi nic nie zaproponowano. Szkoda, bo w innych galeriach w sklepach Safari obsługa jest świetna. Nigdy więcej tam nie pójdę.
Zarezerwowaliśmy z partnerem na Jego nazwisko 4 bilety na seans. Nasi znajomi, którzy mieli być z nami zjawili się wcześniej i jakimś cudem bez problemu odebrali bilety zarezerwowane nie na swoje nazwisko. Obsługa miła, przyjazna. Po wejściu do kina, jedna z pań kasująca bilety była tak miła, że pomogła nam znaleźć odpowiednią salę kinową. Ogólnie pozytywne wrażenie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.