Opinie użytkownika (4)

Audytor wszedł do...
Audytor wszedł do salonu nie zauważony, pomimo mijającego go presonelu nie został powitamy. Nikt nie zainteresował się chodzącym po stoisku z wypoczynkami audytorem. Po kilku minutach audytor zaczął szukać wolnego sprzedawcy, który mógł by mu doradzić w wyborze odpowiedniego wypoczynku. Audytora interesował duży wypoczynek do salonu. Sprzedawca doskonale poradził sobie z wyborem odpowiedniej opcji, która byłaby godna polecenia audytorowi. Każdy omawiany wypoczynek został dokładnie omówiony z zademonstrowaniem jego możliwości rozkładania. Sprzedawca posiada bardzo dużą wiedzę w kwestii związanej z wypoczynkami. W celu ułatwienia podjęcia decyzji Sprzedawca zaproponował aby audytor udał się na piętro pierwsze, gdzie znadował się większy wybór wypoczynków wykończonych materiałem. Sprzedawca wręczył audytorowi ulotkę z prezentacją kilku modeli prezentowanych wypoczynków.Sprzedawca dokładnie zaprezentował wszystkie cechy wybranego przez audytora wypoczynku, jak również podkreślał dobre i solidne wykonanie prezentowanych mebli, łatwość ich czyszczenia, duży wybór kolorystyki i wykończeń kanapy.Według audytora należy poprawić kwestię zainteresowania sprzedaców klientami, gdyż sami nie interesują się błądzącymi po sklepie potencjalnymi klientami. Wg audytora należało by również skrócić czas oczekiwania klienta na obsługę przez sprzedawcę. Gdy jakiś sprzedawca zaineteruje się danym klientem to obsługa przebiega prawidłowo.

Magdalena_1555

07.08.2012

Black Red White

Placówka

Lublin, Diamentowa 8

Nie zgadzam się (1)
Gdy weszłam do...
Gdy weszłam do salonu powitał mnie sprzedawca który aktualnie obsługiwał klienta. Powitanie to było w formie skinienia głowy i nawiązania chwilowego kontaktu wzrokowego po czym powrócił on do dalszych obowiązków związanych z obsługą klienta. Sprzedawcy w strojach prywatnych, bez identyfikatorów nie odróżniają się od klientów. Moja wędrówka po salonie w celu zapoznania się z asortymentem przebiegła bardzo spokojnie, żaden sprzedawca nie zainteresował się mną i nikt nie przejawił chęci pomocy. Po około 15 min od mojego wejścia ku mojemu zaskoczeniu zauważona zostałam przez sprzedawczynie obładowaną zakupami z pobliskiego sklepu. Przywitała mnie nie miłym tonem głosu czy może mi w czymś pomóc. Brak identyfikatora a chociażby ubrania ze znaczkiem sklepu sprawiło iż przez chwilę nie wiedziałam czy zaczepia mnie pracownik czy zwykły klient. Wypowiedzi sprzedawczyni dotyczące wybranych przeze mnie mebli były bardzo krótkie, zwięzłe. Odniosłam wrażenie iż przeszkadzam jej w tym sklepie, nie zależało sprzedawcy na mojej obsłudze i pomocy mi w wyborze mebli. Sprzedawczyni korzystając ze strony internetowej producenta oraz z kalkulatora wyliczyła mi wartość wybranych mebli. Podczas tego odbierała i wykonała kilka telefonów. Na moją obiekcję związaną z wartością zakupu usłyszałam iż może mi zaproponować tańszą sofę innej firmy. Nie wykonana została symulacja umeblowania pokoju pomimo moich wskazówek , że jestem czymś takim zainteresowana.Pomimo bardzo ogólnego traktowania i braku zaangażowania w obsługę sprzedawca czy chciałabym złożyć zamówienie na dane meble. Nie sporządzono dla mnie oferty a nawet sprzedawca nie zanotował sobie jakie meble mnie zainteresowały. Na zakończenie wizyty dostałam tylko katalog produktów i zostałam odesłana na stronę internetową producenta. Sprzedawca za wszelką cenę próbowała zainteresować mnie meblami innego producenta niż te którymi pierwotnie się zainteresowałam. Sprzedawczyni nie wspomniała nic na temat sprzedaży ratalnej, bonusów do zakupu. Nie zaproponowano mi wizytówki, oferty ani nawet numeru telefonu pod którym mogę zasięgnąć jakichkolwiek informacji.

Magdalena_1555

03.08.2012

Uniwers meble

Placówka

Zamość, Weteranów 4

Nie zgadzam się (0)
Sympatyczny sprzedawca, duży...
Sympatyczny sprzedawca, duży wybór mebli zaprezentowanych w ciekawych aranżacjach. Pomimo stosunkowo chłodnego dnia w salonie było strasznie gorąco, nie pomagały otwarte okna i wiatrak. Pan miał problem ze sprzętem- zawieszał się komputer podczas symulacji umeblowania pokoju. Brak ściągniętych nowości- nowych modułów- do wspomnianej symulacji. Pomimo tych złośliwości sprzętu wizytę wspominam miło i chętnie odwiedzę ten punkt w przyszłości

Magdalena_1555

31.07.2012

VOX Meble

Placówka

Puławy, Partyzantów 2a

Nie zgadzam się (0)
Basen po remoncie,...
Basen po remoncie, niedawno wprowadzono bramki czasowe, przez co trzeba się trochę sprężać lub dopłacać. Ceny bardzo przystępne, obsługa miła i kompetentna pilnuje porządku... co sprowadza się do- w najgorszej sytuacji braku odpowiedniego obuwia... - chodzenia boso po obiekcie. Jak najbardziej polecam

Magdalena_1555

22.07.2012

Kryta Pływalnia w Woli

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi