Opinia użytkownika: Magdalena_1555
Dotycząca firmy: Black Red White
Treść opinii: Audytor wszedł do salonu nie zauważony, pomimo mijającego go presonelu nie został powitamy. Nikt nie zainteresował się chodzącym po stoisku z wypoczynkami audytorem. Po kilku minutach audytor zaczął szukać wolnego sprzedawcy, który mógł by mu doradzić w wyborze odpowiedniego wypoczynku. Audytora interesował duży wypoczynek do salonu. Sprzedawca doskonale poradził sobie z wyborem odpowiedniej opcji, która byłaby godna polecenia audytorowi. Każdy omawiany wypoczynek został dokładnie omówiony z zademonstrowaniem jego możliwości rozkładania. Sprzedawca posiada bardzo dużą wiedzę w kwestii związanej z wypoczynkami. W celu ułatwienia podjęcia decyzji Sprzedawca zaproponował aby audytor udał się na piętro pierwsze, gdzie znadował się większy wybór wypoczynków wykończonych materiałem. Sprzedawca wręczył audytorowi ulotkę z prezentacją kilku modeli prezentowanych wypoczynków.Sprzedawca dokładnie zaprezentował wszystkie cechy wybranego przez audytora wypoczynku, jak również podkreślał dobre i solidne wykonanie prezentowanych mebli, łatwość ich czyszczenia, duży wybór kolorystyki i wykończeń kanapy.Według audytora należy poprawić kwestię zainteresowania sprzedaców klientami, gdyż sami nie interesują się błądzącymi po sklepie potencjalnymi klientami. Wg audytora należało by również skrócić czas oczekiwania klienta na obsługę przez sprzedawcę. Gdy jakiś sprzedawca zaineteruje się danym klientem to obsługa przebiega prawidłowo.