Opinia użytkownika: Magdalena_1555
Dotycząca firmy: Uniwers meble
Treść opinii: Gdy weszłam do salonu powitał mnie sprzedawca który aktualnie obsługiwał klienta. Powitanie to było w formie skinienia głowy i nawiązania chwilowego kontaktu wzrokowego po czym powrócił on do dalszych obowiązków związanych z obsługą klienta. Sprzedawcy w strojach prywatnych, bez identyfikatorów nie odróżniają się od klientów. Moja wędrówka po salonie w celu zapoznania się z asortymentem przebiegła bardzo spokojnie, żaden sprzedawca nie zainteresował się mną i nikt nie przejawił chęci pomocy. Po około 15 min od mojego wejścia ku mojemu zaskoczeniu zauważona zostałam przez sprzedawczynie obładowaną zakupami z pobliskiego sklepu. Przywitała mnie nie miłym tonem głosu czy może mi w czymś pomóc. Brak identyfikatora a chociażby ubrania ze znaczkiem sklepu sprawiło iż przez chwilę nie wiedziałam czy zaczepia mnie pracownik czy zwykły klient. Wypowiedzi sprzedawczyni dotyczące wybranych przeze mnie mebli były bardzo krótkie, zwięzłe. Odniosłam wrażenie iż przeszkadzam jej w tym sklepie, nie zależało sprzedawcy na mojej obsłudze i pomocy mi w wyborze mebli. Sprzedawczyni korzystając ze strony internetowej producenta oraz z kalkulatora wyliczyła mi wartość wybranych mebli. Podczas tego odbierała i wykonała kilka telefonów. Na moją obiekcję związaną z wartością zakupu usłyszałam iż może mi zaproponować tańszą sofę innej firmy. Nie wykonana została symulacja umeblowania pokoju pomimo moich wskazówek , że jestem czymś takim zainteresowana.Pomimo bardzo ogólnego traktowania i braku zaangażowania w obsługę sprzedawca czy chciałabym złożyć zamówienie na dane meble. Nie sporządzono dla mnie oferty a nawet sprzedawca nie zanotował sobie jakie meble mnie zainteresowały. Na zakończenie wizyty dostałam tylko katalog produktów i zostałam odesłana na stronę internetową producenta. Sprzedawca za wszelką cenę próbowała zainteresować mnie meblami innego producenta niż te którymi pierwotnie się zainteresowałam. Sprzedawczyni nie wspomniała nic na temat sprzedaży ratalnej, bonusów do zakupu. Nie zaproponowano mi wizytówki, oferty ani nawet numeru telefonu pod którym mogę zasięgnąć jakichkolwiek informacji.