Opinie użytkownika (3)

Posiadam w tym...
Posiadam w tym banku kredyt hipoteczny, chciałam go powiększyć o pewną sumę. Złożyłam wniosek u doradcy hipotecznego w tymże oddziale banku. Powiedziano mi że za dwa, trzy dni będzie decyzja i doradca się ze mną skontaktuje. Czekałam tydzień, zadzwoniłam otrzymałam informację że Pani, która przyjęła mój wniosek jeszcze go nie wysłała, bo jest sama, bo ma dużo pracy itd. Miała wysłać następnego dnia i potwierdzić to telefonicznie. Oczywiście nie zadzwoniła, a gdy ja dodzwoniłam się po całym dniu prób otrzymałam informację że dopiero co wysłała i że będzie decyzja za dwa dni. W skrócie napiszę że na decyzję czekałam 5 tygodni, w tym czasie ani razu Doradca się ze mną nie skontaktował sam, moje telefony i pytania były traktowane lekceważąco, usłyszałam że bank nie posiada standardów co do długości rozpatrywania wniosków więc nikt nie jest w stanie mi powiedzieć ile to może trwać. Po 5 tygodniach dostałam decyzję odmowną z powodu złego obliczenia w oddziale zdolności finansowej.

Magdalena_1529

11.07.2011

Pekao SA

Placówka

Wrocław, ul. Oławska 2

Nie zgadzam się (2)
Ciąg dalszy sprawy...
Ciąg dalszy sprawy zgłoszonej początkowo w Oddziale we Wrocławiu. Postanowiłam opisać sytuację zdalnie, poprzez formularz kontaktowy zamieszczony w usługach bankowości elektronicznej. Zwróciłam się z prośbą o rozwiązanie problemu z niepełnym funkcjonowaniem usługi powiadomień SMS. Opisałam szczegółowo czego dotyczy problem i jakiego rozwiązania oczekuję ze strony Banku. Otrzymałam lakoniczną odpowiedź dotyczącą opisu ustawień na moim koncie. Zupełnie pominięto problem, o którym pisałam tak jakby nikt nie przeczytał mojej wiadomości. Wklejono mi po prostu opis usługi. Kontynuuję korespondencję i czekam na kolejną odpowiedź na moją ponowioną prośbę o rozwiązanie problemu.

Magdalena_1529

15.04.2010
Nie zgadzam się (17)
Zgłaszałam reklamację dotyczącą...
Zgłaszałam reklamację dotyczącą usługi powiadomień sms po transakcjach wykonywanych na koncie. Nie jestem z tej usługi zadowolona bowiem jest niepełna i nie wygląda tak jak przedstawiono mi w tym samym oddziale w momencie zakładania rachunku. Pani, którą prosiłam o udzielenie informacji oraz rozwiązanie problemu, stwierdziła, iż ona nie posiada takiej wiedzy. W międzyczasie rozmawiała z koleżanką dając mi do zrozumienia, że nie ma dla mnie czasu.

Magdalena_1529

14.04.2010

Bank Millennium

Placówka

Wrocław, Legnicka 58

Nie zgadzam się (25)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi