Super sklep. Przede wszystkim duży parking, więc chcąc zrobić większe zakupy nie ma problemu gdzie zostawić samochód. A w środku dużo miejsca i nie ma problemu żeby przejechać z koszykiem. Ostatnio często robię zakupy przed pracą, więc jestem zadowolona z godziny otwarcia (od 7). Odnoszę wrażenie, że wykładanie towaru idzie pracownikom sprawnie i nie przeszkadza w zakupach. Pracownicy stosują powitanie, proponują siateczkę i dziękują za zakupy - stosują Standard Obsługi. W sklepie czysto i porządnie, towary poukładane i nie walają się po sklepie puste kartony.
Jestem w trakcie poszukiwania sprzętów do kuchni i liczyłam na radę i udzielenie rzetelnej informacji. Oczywiście sprzedawca miło przywitał i zaoferował swoją pomoc, jednocześnie wychwalając dany produkt - zmywarkę w promocji - fakt wiedzę posiadał by udzielić informacji wyczerpującej na jej temat, ale dopiero drugi ze sprzedawców raczył powiedzieć że cena jest promocyjna ponieważ na sprzęcie widać było małe ryski (wielki plus za prawdę a nie wciskanie na siłę). Na koniec zaproponował zapoznanie się z ulotką oraz grzecznie się pożegnał. W sklepie panował porządek, zaś pracownicy ubrani czysto i schludnie.
Duże przestronna i jasna hala sprawia wrażenie przyjaznego miejsca. Szeroki asortyment sprawia, że właściwie wszelkie artykuły budowlane można zakupić w jednym miejscu, chyba że akurat w danej chwili zostały wyprzedane. Łatwo odnaleźć małe przedmioty gdyż ułożone na pólkach w taki sposób że części komplementarne leżą w pobliży siebie i łatwo je dopasować. Na kupowane towary zawsze oferowane są rabaty. Bardzo miło się robi zakupy materiałów gdy obsługują miłe i uśmiechnięte panie, choć panowie też sprawiają przyjemne wrażenie.
Super portal na którym moszna kupić wszystko i po cenach bardzo często dużo niższych niż w sklepach. Bardzo dobra jest funkcja "Płacę z allegro" dzięki czemu zakupy są jeszcze szybsze. Kupując np. doładowania do komórki bywa że są one realizowane dużo szybciej niż się ubrać i zajść do najbliższego sklepu. Większość ofert jest opisana w taki sposób że łatwo wszystko zrozumieć. Zaś same zakupy trwają o wiele krócej niż tradycyjne i jest o wiele większy wybór niż w sklepie.
Założyłam konto w mBanku głównie z powodu darmowych przelewów. Strona po zalogowaniu się na swoje konto bardzo czytelna i łatwo dokonuje się przelewów. Po zalogowaniu możliwe jest tez założenia lokaty czy też m.in. wykupienia ubezpieczenia bez potrzeby rozmowy z doradcą. Wysyłanie jednorazowych kodów sms-em bardzo ułatwia sprawę bo właściwie w dowolnym miejscu można dokonywać przelewów, wystarczy dostęp do internetu i przede wszystkim dostęp jest o każdej porze dnia a przerwy w dostępie są zawsze na kilka dni wcześniej ogłoszone na stronie banku.
Witam, w imieniu Banku bardzo dziękuję za pozytywną opinię o jakości obsługi konta internetowego mBanku. Niezmiernie cieszy nas fakt, że jest Pani zadowolona z naszych usług oraz docenia szeroką ofertę produktową. Korzystając z rachunku mBanku Klient może dokonywać wszelkich operacji oraz składać dyspozycje nie wychodząc z domu za pośrednictwem Internetu oraz mLinii. W myśl zasady "maksimum korzyści i wygody w finansach osobistych" każdego dnia czynimy starania, aby nasi Klienci byli zadowoleni z usług mBanku. Przez 24 h 7 dni w tygodniu Konsultanci mLinii są dostępni pod numerami telefonów 801 300 800 oraz 42 6 300 800. Pozdrawiam Małgorzata Łubińska, mBank
Szukałam ostatnio prezentu...
Szukałam ostatnio prezentu dla chrześniaka na urodzinki. Po wejściu do sklepu byłam bardzo zaskoczona ilością towaru na półkach. Ciężko było coś wybrać bo taka bogata gama zabawek, że ciężko się zdecydować. Poprosiłam więc panią by mi pomogła odnaleźć interesująca mnie rzecz i bez trudu jej się udało. Towaru na półkach dużo, nie zauważyłam wolnych miejsc a jednocześnie poukładany równo i tematycznie wg rodzaju zabawek, płci i wieku dziecka. Nie powinno być problemów ze znalezieniem prezentu na święta.
Ostatnio wybrałam się do banku wyciągnąć gotówkę z konta. Zaraz po wejściu zauważyłam że dostawiono drugi bankomat dzięki czemu już nie ma właściwie kolejek a zdarzało się że stało nawet kilkanaście osób. Na sali obsługi wprowadzono numerki dla osób podchodzących do okienek kasowych. Choć są one stosunkowo niedawno zauważyłam że już brakuje kilku numerków - zapewne klienci zabrali sobie do domów. Dzięki tym numerkom jednak obsługa petentów idzie sprawniej, w razie większej kolejki otwierane jest kolejne stanowisko, choć już dawno nie spotkałam żeby było otwarte tylko jedno. Wygląd sali przyjemny, dla oczekujących wygodne fotele. Panie w okienkach ubrane elegancko, bez nadmiaru biżuterii.
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.
Od jakiegoś czasu...
Od jakiegoś czasu jeżdżę do lekarza do tej przychodni, muszę się tam zjawiać na kontrolę dwa razy w roku. Podstawą oceny czy coś się zmieniło są badania krwi, na które powinnam dostawać skierowanie od endokrynologa ale ostatnio dostaję je jedynie co drugą wizytę, a później mam problem aby dostać je od swojego lekarza rodzinnego i jestem zmuszona robić je prywatnie. A sam lekarz no cóż ma 5 minut na pacjenta więc czego wiele można się spodziewać, zadaje co wizytę te same pytania, spojrzy w wynik, wpisze do karty i wypisze receptę (obecnie to chyba tak u każdego lekarza jest) ale jeżeli masz jakieś pytania to udzieli na nie rzetelnej odpowiedzi. Sama przychodnia zaś jest czysta i przyjazna dla pacjentów. Na parterze wisi duża tablica informacyjna na której łatwo odnaleźć informacje kiedy jaki lekarz przyjmuje. A i pacjenci są zdyscyplinowani każdy wchodzi o swojej porze jak jesteś umówiony a nie jeżeli ktoś szybciej przyszedł to ma prawo wejść pierwszy. Pani w recepcji miła, szkoda tylko że czasami tak ciężko się do nich dodzwonić.
Bardzo duży sklep oferujący pościele, ręcznik, obrusy itp. przedmioty do domu. Asortyment bardzo bogaty i naprawdę jest w czym wybierać. Wybrałam się tam aby wybrać kolorową pościel dla dziecka. Nie było zbyt wielkiego wyboru z bajkami ale na szczęście mnie interesował Kubuś Puchatek i takie akurat posiadali. Jedno co mnie zdenerwowało to jak spytałam się czy gdzieś jeszcze znajdę w mieście pościel z bajkami to Pani mnie obsługująca stwierdziła, że "u nich i tak jest najtaniej". Ogólne pracujące w sklepie panie są miłe i uśmiechnięte. Podziwiam jednocześnie, że towar na półkach zawsze jest ułożony równo, choć sama zanim na coś się zdecyduję potrafię obejrzeć nawet kilkanaście modeli, więc pracownice mają pewnie nie mało pracy z odkładaniem towaru na miejsce.
Wybrałam się ostatnio do sklepu by pooglądać sprzęty do kuchni. W chwili mojego wejścia pracownicy rozmawiali ze sobą a w sklepie nie było widać żadnych klientów. Po chwil podszedł do mnie jeden z pracowników (nie posiadał identyfikatora) i zaczął mi opowiadać o interesującym mnie sprzęcie po wcześniejszym wypytaniu się o cechy jakie powinien posiadać ów sprzęt. Rzetelnie i w zrozumiały sposób wszystko mi wyjaśnił mówiąc właściwie o jednym tylko modelu o innych opowiadał już po moim zapytaniu. Sprzedawca cały czas opowiadając o sprzęcie utrzymywał kontakt wzrokowy i pozytywną postawę ciała. Byłam zadowolona z uzyskanych informacji. Na koniec rozmowy podziękowałam i wyszłam, zostałam także zaproszona do kolejnej wizyty w sklepie. Ceny oferowanych produktów są niskie i jest szeroka gama asortymentu. Na półkach towar równo ułożony, bez śladów kurzu i wolnych miejsc. Ogólnie sklep schludny, czysty i sprawiający dobre wrażenie. Całkiem możliwe że kupując sprzęt do domu właśnie tam dokonam zakupu.
Pani przyrządzająca jedzenie bardzo miła, ubrana schludnie i tak powinno być w miejscach gdzie się przychodzi jeść. Na zamówienie trzeba było poczekać 20 minut, ale wg mnie to nie było długo gdyż przygotowane porcje były dość duże w rozsądnej cenie i przede wszystkim smaczne. Wygląd lokalu nie budzi zastrzeżeń - jest czysto. Największym minusem jest mało miejsca i tylko dwa stoliki przy których maksymalnie mogą usiąść po trzy osoby.
Po długim okresie wybrałam się do Lidla i jestem zadowolona. W sklepie porządek, a towar uzupełniany na bieżąco, nie zauważyłam by na półkach brakowało jakiegoś produktu. Jedynym zauważalnym minusem były tylko dwie czynne kasy, na całe szczęście obsługiwały bardzo sprawnie i szybko. Kasjerka schludnie ubrana i uczesana, uprzejmie powitała i wyjaśniła po krotce w zrozumiały sposób na zakończenie zakupów na czym polega najnowsza promocja.
Dużą wadą jest brak parkingu pod samym sklepem, ale kto zna choć troszkę miasto sobie poradzi. Obsługa w sklepie bardzo miła, w razie wątpliwości śmiało można się pytać, powiedzą gdzie można znaleźć dany produkt, zawsze mówią "dzień dobry" i zapraszają by zrobić ponownie zakupy. Dużym minusem jest mała powierzchnia sklepu co powoduje, że na pułkach może stać mniejsza ilość towaru, jednak widać że pracownicy starają się ewentualne braki szybko uzupełniać. Do kas przeważnie długie kolejki, co moim zdaniem jest spowodowane właśnie małą powierzchnią bo nie ma możliwości dostawienia kolejnej kasy, a pracownicy obsługujący kasy starają się jak najszybciej i sprawnie każdego obsłużyć.
Zawsze tam odnajdę coś dla siebie. Bardzo bogaty asortyment. wszystko równo poukładane rodzajami i rozmiarami co bardzo ułatwia poszukiwania konkretnego stroju. Pomimo ciągłego przeglądania i mierzenia ubrań przez ludzi w lokalu panuje porządek i miła atmosfera. Obsługa jest nienagannie ubrana, zawsze chętna do pomocy w poszukiwaniach, doradzi lub odradzi by klient był zadowolony z zakupu. Widać że mają duże doświadczenie.
W związku z ubezpieczeniem udałam się do PZU. Bardzo często można tam spotkać długą kolejkę, nie raz samej trzeba mi było czekać godzinę. Przeważnie siedzą dwie panie, no i tutaj zaczynają się schody, bo żeby np. zapłacić to nie ma problem ta pani wszystko szybko i sprawnie z uśmiechem na twarzy obsłuży, jednak jeżeli się ma jakieś pytania lub chce się podpisać/zerwać umowę to trzeba czekać. No i ta Pani wydawało mi się że jak dokładnie się nie spytasz to Ci nie wytłumaczy. a jak tylko chciałam zrezygnować z ubezpieczenia u nich to starała się na siłę mnie przekonać że jest to dla mnie nie opłacalne (a w innej firmie ubezpieczenie o połowę tańsze). Bardzo pozytywnie oceniam wygląd budynku zarówno na zewnątrz jak i w środku zwłaszcza po ostatnim remoncie jedna duża sala, jest bardzo przestronnie i nie ma się wrażenia wyizolowania.
Apteka czysta, zachowany ład i porządek. Klienci apteki mogą nawet sami wybierać towar z półek, chodzi oczywiście np. o herbaty, smoczki czy butelki dla dzieci. Niezadowolona jednak jestem z obsługi. Dwie panie aptekarki krzątały się po aptece, jedna obsługiwała a druga nawet nie zwróciła na mnie uwagi i musiałam stać długo, choć była tylko jedna kobieta akurat obsługiwana, zastanawiałam się czy już nie wyjść i nie iść do innej apteki. Wywnioskowałam po rozmowie, że była ona znajomą Pań pracujących w tej aptece. Kupując lek nie zaproponowano mi wyboru innego odpowiednika, innej firmy tylko dano pierwszy lepszy, nawet nie spytała mnie się Pani czy ten mi odpowiada. Na moje do widzenia coś tam odburknęły niewyraźnie. Zanim kolejny raz wybiorę się do tej apteki pewnie minie trochę czasu. Wystawiam ocenę negatywną ze względu na pracujące tam panie, może inna zmiana jest bardziej przyjaźnie nastawiona do klienta.
Duży asortyment pozwala spokojnie zrobić wszystkie zakupy w jednym miejscu choć zauważyłam że brakuje paru produktów do jakich jestem przekonana, może po prostu ich nie znalazłam. Obsługa jest uprzejma, ubrana skromnie ale jednocześnie stroje są przyjemne dla oka a przede wszystkim czyste. Obsługa musi jedynie troszeczkę popracować nad systemem rozkładania asortymentu na półkach, aby nie blokować przejazdu dla wózków. Jednocześnie dużym plusem jest uzupełnianie braków na pólkach w ciągu dnia, co wpływa na ciągłą dostępność asortymentu. Produkty na półkach poukładane w sposób zorganizowany, łatwo odnaleźć dany produkt jeżeli trafi się między odpowiednie regały.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.