Opinie użytkownika (6)

Rewelacyjnie. Bardzo miła...
Rewelacyjnie. Bardzo miła i rzeczowa obsługa. Pracownicy wykazujący się wysoką kulturą osobistą Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Magdalena_1012

01.08.2017

Santander Bank Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bradzo niemiłe wrażenia....
Bradzo niemiłe wrażenia. Konsultanci niby próbowali pomóc lecz nie objaśniali dokladnie mechanizmów promocji. Czułam sie jakby ktos chciał sie jaknajszybciej mnie pozbyć

Magdalena_1012

31.10.2009

Orange

Placówka

Zielona Góra, Bohaterów Westterplatte 39

Nie zgadzam się (11)
Bardzo profesjonalna obsługa,...
Bardzo profesjonalna obsługa, konsultantki bardzo miłe i uprzejme, bardzo szybko pomogły rozwiązać problem. Przy tym informowały o nowych usługach i ofercie salonu oraz namawiały do dodatkowych usług. Miejsce gdzie przyjmowani są klienci bardzo schludne, sprawia wrażenie domowej atmosfery. Konsultantki ubrane schludnie i jednolicie

Magdalena_1012

31.10.2009

Orange

Placówka

Zielona Góra, Bohaterów Westterplatte 39

Nie zgadzam się (21)
Obsługa bardzo miła,...
Obsługa bardzo miła, ubrana zgodnie z kulturą firmową, bardzo szybko i sprawnie obsługiwała klientów z uśmierzem na twarzy.

Magdalena_1012

31.10.2009

Deutsche Bank

Placówka

Zielona Góra, Pl. Boh.Westerplatte 4

Nie zgadzam się (28)
Pracownicy tego sklepu...
Pracownicy tego sklepu wykazywali dużą lekkość w wykonywanych czynnościach za kasą, byli uśmiechnięci, omawiali asortyment podczas obsługi, choć częściej oczekiwali na decyzje klienta. Nie obyło się bez prób określenia preferencje klientów oraz troski o gusta stałych klientów. Ich postawy były raczej naturalne, nie zapominali o powitaniu i pożegnaniu. Stroje sprzedawców były kompletne, wyprasowane oraz czyste Na pierwszy rzut oka na sklepie panował porządek, lecz przy bliższej obserwacjo było można zauważyć iż wiele przedmiotów, takich jak szyby w ladzie, cenówki czy szczypce są pokrytych zaschniętym żelem. Przy kasie nie znajdowały się serwetki na których możnaby podać ciastko dla klientowi. Kompletny był kącik promocyjny, widzoczy dla klientów a oświetlenie pełne. Na ladzie ciastka słodkie były ułożone bezładnie i mały był ich wybór za to duże ilości.

Magdalena_1012

31.10.2009

Flerynka

Placówka

Bielany Wrocławskie, Tyniecka 3

Nie zgadzam się (20)
Przy kasie stał...
Przy kasie stał głównie jeden pracownik, który sprawnie obsługiwał klientów, nie zapominał o powitaniu, pożegnaniu, proponował promocje oraz dawał klientom czas na zastanowienie się. Jednak po pewnym czasie, wraz ze zmęczenie sprzedawcy proponowanie zaczęło zanikać. Gdy za kasą stawali inni pracownicy, poziom był znacznie słabszy. Wszyscy pracownicy byli uśmiechnięci i mili. Niepokojący w ich zachowaniu był nawyk picia na sklepie z kubków usytuowanych pod kasą. Stroje były kompletne, czyste i wyprasowane. Na sklepie panował porządek, szczypce oraz lady były czyste, piekarz wciąż dbał o to aby lady nie były puste, ciastka były ładnie poukładane, na bieżąco uzupełniane braki w asortymencie.

Magdalena_1012

31.10.2009

Flerynka

Placówka

Opole, ul. Partyzancka 84

Nie zgadzam się (21)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi