Opinie użytkownika (9)

Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Magda_316

04.07.2017

PZU

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. ...
Tak sobie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Magda_316

04.07.2017

Proama

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Magda_316

04.07.2017

ERGO Hestia

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Super obsługa...
Rewelacyjnie. Super obsługa , wybadanie potrzeb klienta, zaangażowanie w obsługę klienta, miła i przyjazna atmosfera, bardzo ciekawe oferty Last Minute. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Magda_316

04.07.2017

TUI

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Wszystko w...
Super. Wszystko w porządku , przystępne ceny , odpowiednie polaczenia, brak problemu z opóźnieniami, miła obsługa. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Magda_316

04.07.2017

Wizzair

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Być może...
Super. Być może ze względu na to ze to tanie linie lotnicze, za wszystko trzeba dopłacać. To sprawia ze klient czuje się dosyć niekomfortowo. Obsługa miła i pomocna. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Magda_316

04.07.2017

Ryanair

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Dobra organizacja,...
Rewelacyjnie. Dobra organizacja, autobusy na czas, czyste wnętrza. To wszystko za niewielka cenę . Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Magda_316

04.07.2017

FLiXBUS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Ogólne...
Bardzo dobrze. Ogólne wrażenie jest Ok. Jedynym problemem jest organizacja przy zakupie biletu i w punkcie i przez internet. Zmiany w rozkładach jazdy i zakup konkretnego biletu to niekiedy problem jeżeli chodzi o daty i numery pociągów czy tez daty uruchomienia sprzedaży- pracownicy tez noe zawsze są w stanie udzielić wszystkich informacji. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Magda_316

04.07.2017

PKP Intercity

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Pracownicy firmy...
Rewelacyjnie. Pracownicy firmy LOT z którymi miałam okazje się kontaktować , zawsze byli mili i kompetentni. Bardzo dobry wizerunek firmy, odpowiednie podjęcie do potrzeb klienta. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Magda_316

04.07.2017

LOT

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi