Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Tak sobie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Super obsługa , wybadanie potrzeb klienta, zaangażowanie w obsługę klienta, miła i przyjazna atmosfera, bardzo ciekawe oferty Last Minute. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Super. Wszystko w porządku , przystępne ceny , odpowiednie polaczenia, brak problemu z opóźnieniami, miła obsługa. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Super. Być może ze względu na to ze to tanie linie lotnicze, za wszystko trzeba dopłacać. To sprawia ze klient czuje się dosyć niekomfortowo. Obsługa miła i pomocna. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Dobra organizacja, autobusy na czas, czyste wnętrza. To wszystko za niewielka cenę . Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Ogólne wrażenie jest Ok. Jedynym problemem jest organizacja przy zakupie biletu i w punkcie i przez internet. Zmiany w rozkładach jazdy i zakup konkretnego biletu to niekiedy problem jeżeli chodzi o daty i numery pociągów czy tez daty uruchomienia sprzedaży- pracownicy tez noe zawsze są w stanie udzielić wszystkich informacji. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Pracownicy firmy LOT z którymi miałam okazje się kontaktować , zawsze byli mili i kompetentni. Bardzo dobry wizerunek firmy, odpowiednie podjęcie do potrzeb klienta. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.