Opinie użytkownika (3)

Dzisiaj wybrałam się...
Dzisiaj wybrałam się na zakupy do Złotych Tarasów i trafiłam do sklepu Inglot i jestem naprawdę bardzo pozytywnie zaskoczona w każdym aspekcie. Wchodząc do sklepu nie do końca wiedziałam czego szukam, chciałam kupić lakier do paznokci ale nie miałam żadnego pomysłu co do koloru. Na początku chciałam podkreślić rewelacyjną ekspozycję i atmosferę panującą w sklepie. Ekspedientki uśmiechnięte, zainteresowane klientem, bardzo chętnie udzielają pomocy. Mimo, że nie wiedziałam czego szukam ekspedientka w ciągu kilku minut pomogła mi wybrać rewelacyjny lakier, ponadto gdy już mniej więcej znalazłyśmy odpowiadający mi kolor pokazała jeszcze kilka innych o podobnej barwie. Udzieliła mi także kilku wskazówek co do pielęgnacji, a także opowiadała o innych produktach. Ponadto podczas pomocy w moich zakupach była zainteresowana innymi klientami przebywającymi w sklepie. Zakupy uważam za niezwykle udane, w sklepie panował porządek, obsługa miła, uśmiechnięta, chętna do pomocy, bardzo szybka i profesjonalna obsługa zarówno na sali sprzedaży jak przy kasie, ekspozycja zachęca do wejścia i obejrzenia produktów z bliska, a także przetestowania, ponieważ taka możliwość także istnieje, muzyka dodatkowo umila czas spędzony na zakupach. Osobiście nie mam nic do zarzucenia.

Magalena_3

20.03.2012

INGLOT

Placówka

Warszawa, Złota 59

Nie zgadzam się (0)
Witam, chciałabym przedstawić...
Witam, chciałabym przedstawić trochę inna kwestię niż zakupy, mianowicie sprawę reklamacji w sklepie CCC. Trzy miesiące temu kupiłam buty w sieci CCC, niestety po 2 zauważyłam wadę, która uniemożliwiała ich dalsze użytkowanie, tak więc zaniosłam je do reklamacji. Pominę już kwestię samego składania reklamacji, gdzie kasjerka była mega niemiła i miałam wrażenie, że to moja wina, że po 2 miesiącach użytkowania buty są praktycznie do wyrzucenia. Po 2 tygodniach od złożenia tej nieszczęsnej reklamacji wybrałam się do sklepu po ich odbiór. Oczywiście reklamacja była zasadna, gdyż buty miałam na sobie maksymalnie 10 razy. Problem zaczął się w momencie, gdy poprosiłam o zwrot gotówki ( istnieje bowiem wybór wymiana, naprawa bądź zwrot gotówki). Kierowniczka sklepu poinformowała mnie, że przysługuje mi wymiana, poprosiłam jednak o zwrot gotówki, gdyż nie miałam zamiaru kupować tych samych butów i po miesiącu ponownie przechodzić przez to samo... Zrobiło się trochę nieprzyjemnie, gdyż ja upierałam się przy zwrocie gotówki, gdyż miałam uprzedzenia co do jakości wcześniej wybranego modelu, wtedy Pani Kierownik dosyć stanowczo powiedziała, że mogę wybrać inny model, bądź np. torebkę, co było dla mnie totalnym bezsensem, gdyż byłam zmuszona już przed złożeniem reklamacji do zakupu nowej pary (wszyscy wiemy jaka była pogoda), a torebki też nie potrzebowałam... Po dłuższej wymianie zdań udało mi się odzyskać gotówkę, ale chyba cała sytuacja nie była warta tych nerwów i 20 min spędzonych w kolejce. Do pozytywów mogę zaliczyć porządek panujący w sklepie, muzykę i jej głośność, zachęcający wygląd ekspozycji, natomiast mam dość duże zastrzeżenia co do obsługi.

Magalena_3

16.03.2012

CCC

Placówka

Warszawa, Złota 59

Nie zgadzam się (2)
Tydzień temu w...
Tydzień temu w czasie przerwy na lunch wybrałam się na zakupy licząc na niewielki ruch i małe kolejki o dość wczesnej porze. Niestety spotkało mnie niemiłe zaskoczenie. Po wejściu do sklepu pozytywnie nastrajała muzyka jednak później było tylko gorzej. W sklepie panował lekki bałagan, udało mi się znaleźć interesującą bluzkę lecz ewidentnie ktoś ja przewiesił i nie mogłam znaleźć innych rozmiarów i niestety również nikogo z obsługi. Jedyną osobą był kasjer i ekspedientka, która co chwile znikała na zapleczu, na tak duży sklep to jednak stanowczo za mało, tym bardziej, że przy kasie cały czas była kolejka. Nie udało mi się znaleźć odpowiedniego rozmiaru, więc zdecydowałam się na inną rzecz, jednak oczekiwanie w kolejce przy kasie zajęło mi więcej czasu niż wybór rzeczy. Gdy wreszcie zapłaciłam zapytałam o możliwość zwrotów i okazało się, że takowych nie ma, ewentualnie można rzecz wymienić. Ze sklepu wyszłam trochę poirytowana, mimo że jestem zadowolona z dokonanego zakupu bo kolekcja oraz witryna przyciągają uwagę, to jednak czas jaki na to poświeciłam był stanowczo za długi. Moim zdaniem, gdy przy kasie czeka 12 osób ktoś powinien pomóc kasjerowi.

Magalena_3

14.03.2012

New Yorker

Placówka

Warszawa, Złota 59

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi