Opinia użytkownika: Magalena_3
Dotycząca firmy: CCC
Treść opinii: Witam, chciałabym przedstawić trochę inna kwestię niż zakupy, mianowicie sprawę reklamacji w sklepie CCC. Trzy miesiące temu kupiłam buty w sieci CCC, niestety po 2 zauważyłam wadę, która uniemożliwiała ich dalsze użytkowanie, tak więc zaniosłam je do reklamacji. Pominę już kwestię samego składania reklamacji, gdzie kasjerka była mega niemiła i miałam wrażenie, że to moja wina, że po 2 miesiącach użytkowania buty są praktycznie do wyrzucenia. Po 2 tygodniach od złożenia tej nieszczęsnej reklamacji wybrałam się do sklepu po ich odbiór. Oczywiście reklamacja była zasadna, gdyż buty miałam na sobie maksymalnie 10 razy. Problem zaczął się w momencie, gdy poprosiłam o zwrot gotówki ( istnieje bowiem wybór wymiana, naprawa bądź zwrot gotówki). Kierowniczka sklepu poinformowała mnie, że przysługuje mi wymiana, poprosiłam jednak o zwrot gotówki, gdyż nie miałam zamiaru kupować tych samych butów i po miesiącu ponownie przechodzić przez to samo... Zrobiło się trochę nieprzyjemnie, gdyż ja upierałam się przy zwrocie gotówki, gdyż miałam uprzedzenia co do jakości wcześniej wybranego modelu, wtedy Pani Kierownik dosyć stanowczo powiedziała, że mogę wybrać inny model, bądź np. torebkę, co było dla mnie totalnym bezsensem, gdyż byłam zmuszona już przed złożeniem reklamacji do zakupu nowej pary (wszyscy wiemy jaka była pogoda), a torebki też nie potrzebowałam... Po dłuższej wymianie zdań udało mi się odzyskać gotówkę, ale chyba cała sytuacja nie była warta tych nerwów i 20 min spędzonych w kolejce. Do pozytywów mogę zaliczyć porządek panujący w sklepie, muzykę i jej głośność, zachęcający wygląd ekspozycji, natomiast mam dość duże zastrzeżenia co do obsługi.