Opinia użytkownika: Magalena_3
Dotycząca firmy: New Yorker
Treść opinii: Tydzień temu w czasie przerwy na lunch wybrałam się na zakupy licząc na niewielki ruch i małe kolejki o dość wczesnej porze. Niestety spotkało mnie niemiłe zaskoczenie. Po wejściu do sklepu pozytywnie nastrajała muzyka jednak później było tylko gorzej. W sklepie panował lekki bałagan, udało mi się znaleźć interesującą bluzkę lecz ewidentnie ktoś ja przewiesił i nie mogłam znaleźć innych rozmiarów i niestety również nikogo z obsługi. Jedyną osobą był kasjer i ekspedientka, która co chwile znikała na zapleczu, na tak duży sklep to jednak stanowczo za mało, tym bardziej, że przy kasie cały czas była kolejka. Nie udało mi się znaleźć odpowiedniego rozmiaru, więc zdecydowałam się na inną rzecz, jednak oczekiwanie w kolejce przy kasie zajęło mi więcej czasu niż wybór rzeczy. Gdy wreszcie zapłaciłam zapytałam o możliwość zwrotów i okazało się, że takowych nie ma, ewentualnie można rzecz wymienić. Ze sklepu wyszłam trochę poirytowana, mimo że jestem zadowolona z dokonanego zakupu bo kolekcja oraz witryna przyciągają uwagę, to jednak czas jaki na to poświeciłam był stanowczo za długi. Moim zdaniem, gdy przy kasie czeka 12 osób ktoś powinien pomóc kasjerowi.