Opinie użytkownika (4)

Dobrze. Dostepny byl...
Dobrze. Dostepny byl tylko jeden pracownik, który nie byl w stanie w zadowalającym tempie obsłuzyc klientów Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: wygląd miejsca obsługi.

Madzik_1

25.07.2017

BLISKA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obserwacja dotyczy przedłużenia...
Obserwacja dotyczy przedłużenia ubezpieczenia samochodu. Mój ojciec, z powodu chwilowych problemów ze zdrowiem, poprosił mnie o pomoc w wykupieniu polisy AC i OC do swojego samochodu. Zgodnie z dotychczas posiadanym ubezpieczeniem oraz kilkuletnią bezszkodową jazdą zależało mu na zachowaniu dotychczasowego ubezpieczyciela i płynących z tego korzyści finansowych. Zadzwoniłam do agentki, która dotychczas obsługiwała mojego ojca. Podczas rozmowy kobieta była bardzo sympatyczna i chętnie umówiła się na spotkanie w domu moich rodziców. Kolejnego dnia przyjechała punktualnie rozpoczynając spotkanie od krótkiej pogawędki z moim ojcem. Wcześniejsza znajomość z moim ojcem nie oznaczała, że znałam wcześniej agentkę PZU. Kobieta miała ze sobą komplet niezbędnych formularzy, by wystawić nową polisę na samochód mojego ojca. Wypełnianie danych poszło bardzo sprawnie, podobnie, jak wyliczenie wartości polisy. Po potwierdzeniu przysługujących zniżek agentka dokonała obliczenia składki - wszystko bardzo szybko i bez cienia wątliwości. Z powodu kończącego się za 4 miesiące ubezpieczenia domu moich rodziców zadałam jej kilka pytań o kontynuację polisy. Ku mojemu zdziwieniu nawet jedno z pytań nie sprawiło kłopotu Pani z PZU. Szczegółowo omówiła poszczególne warianty ubezpieczenia nieruchomości. Na moją prośbę dokonała również symulacji kwoty nowej polisy. Cała wizyta i wznowienia polisy przeprowadzone zostały bardzo profesjonalnie. Zarówno zachowanie agentki, jak i jej strój - "służbowy mundurek" - zasługują na pochwałę. Wiedza kobiety i udzielane przez nią informacje były kompletne i przedstawiane w jasny sposób. Mimo, że osobiście nie miałam wcześniej doświadczeń z PZU, po tej obsłudze moje wątpliwości i zastrzeżenia wobec tej ubezpieczalni zostały rozwiane.

Madzik_1

26.12.2009

PZU

Placówka

Nie zgadzam się (29)
Skorzystałam z infolinii...
Skorzystałam z infolinii PTC - operatora sieci Era, Heyah i TakTak, która jest dostępna pod numerem 602.900.000. Kontakt podejmowałam w dwóch różnych tematach - możliwości doładowania telefonu z innej sieci przy jednoczesnym obciążeniu mojego konta oraz w sprawie wykorzystania posiadanych punktów w programie lojalnościowych 'EraPremia'. Na początku musiałam przejśc przez automatyczne menu, które miało najtrafniej do mojego tematu dopasowac właściwego konsultanta. Oczekiwanie na połączenie trwało stosunkowo krótko. Rozmowę podjął młody mężczyzna o miłym głosie. Na przedstawione zagadnienia udzialił mi konkretnych odpowiedzi. Opowiedział szczegółowo, w jaki sposób mogę dokonac zasilenia innego konta z wykorzystaniem stosownej aplikacji. Informacja była przekazana bardzo klarownie i wyczerpująco. Drugi temat został wyjaśniony równie dobrze. Oprócz sprawdzenia stanu punktów na moim koncie dostałam informacje o 'nagrodach' możliwych do odebrania. Otrzymałam także informacje o możliwościach internetowej obsługi tego procesu. Wskazano mi, jak mam przejśc przez menu na stronie www.era.pl, jak wyszukac dostępne przedmioty i jak zlecic ich zamianę za punkty. Cała rozmowa była bardzo rzeczowa. Mój rozmówca miło i płynnie udzielał informacji, bez zbędnego zawieszania rozmowy i pozyskiwania wiadomości u innych swoich kolegów. Poprawnośc i wiarygodnośc informacji potwierdziły moje doładowanie zakończone sukcesem oraz bezproblemowe odszukanie informacji na stronie operatora.

Madzik_1

12.12.2009

T-Mobile

Placówka

Nie zgadzam się (16)
W sklepie było...
W sklepie było kilkunastu klientów, a obsługa była prowadzona tylko przez jedną kasę, co powodowało sporą kolejkę. Kasjerka była bardzo miła i chętnie udzieliła odpowiedzi na pytanie o produkcie. Na terenie marketu w wielu miejscach były puste opakowania, często porozrzucane na półkach, paletach i podłodze. Mimo ładnej pogody płytki w wielu miejscach były brudne od pluchy z poprzedniego dnia. Podłoga w całym sklepie pozostawiała wiele do życzenia.

Madzik_1

30.11.2009

Biedronka

Placówka

Łódź, Jana Skrzetuskiego 11

Nie zgadzam się (25)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi