Opinia użytkownika: Madzik_1
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Skorzystałam z infolinii PTC - operatora sieci Era, Heyah i TakTak, która jest dostępna pod numerem 602.900.000. Kontakt podejmowałam w dwóch różnych tematach - możliwości doładowania telefonu z innej sieci przy jednoczesnym obciążeniu mojego konta oraz w sprawie wykorzystania posiadanych punktów w programie lojalnościowych 'EraPremia'. Na początku musiałam przejśc przez automatyczne menu, które miało najtrafniej do mojego tematu dopasowac właściwego konsultanta. Oczekiwanie na połączenie trwało stosunkowo krótko. Rozmowę podjął młody mężczyzna o miłym głosie. Na przedstawione zagadnienia udzialił mi konkretnych odpowiedzi. Opowiedział szczegółowo, w jaki sposób mogę dokonac zasilenia innego konta z wykorzystaniem stosownej aplikacji. Informacja była przekazana bardzo klarownie i wyczerpująco. Drugi temat został wyjaśniony równie dobrze. Oprócz sprawdzenia stanu punktów na moim koncie dostałam informacje o 'nagrodach' możliwych do odebrania. Otrzymałam także informacje o możliwościach internetowej obsługi tego procesu. Wskazano mi, jak mam przejśc przez menu na stronie www.era.pl, jak wyszukac dostępne przedmioty i jak zlecic ich zamianę za punkty. Cała rozmowa była bardzo rzeczowa. Mój rozmówca miło i płynnie udzielał informacji, bez zbędnego zawieszania rozmowy i pozyskiwania wiadomości u innych swoich kolegów. Poprawnośc i wiarygodnośc informacji potwierdziły moje doładowanie zakończone sukcesem oraz bezproblemowe odszukanie informacji na stronie operatora.