Opinie użytkownika (3)

Wizyta bardzo miła...
Wizyta bardzo miła i przyjemna. Od wejścia czuć zaopiekowanie się klientem przez pracowników oddziału. Na wstępie zapytanie o cel wizyty i moje potrzeby, poproszone o chwilę oczekiwania. Po około minucie już podszedł pracownik i zaprosił do stanowiska. Szczegółowy wywiad co do potrzeb i zaproponowanie trafnego produktu - konta osobistego oraz lokaty spełniającej moje oczekiwania. Cała rozmowa w atmosferze zainteresowania pracownika rozwiązaniem sprawy i zachowania pełnej dyskrecji oraz budowania długofalowej relacji. W oddziale bardzo czysto, na stanowisku obsługi brak jakichkolwiek dokumentów pozwalających na poznanie spraw innych klientów.

Madur

26.11.2025

Santander Bank Polska

Placówka

Warszawa, Zwycięzców 28

Nie zgadzam się (0)
Produkty w ladzie...
Produkty w ladzie tradycyjnej dobrze wyeksponowane co przyciąga wzrok klienta. Widać, że produkty są świeże w szerokim asortymencie. Zaprezentowana oferta promocyjna i wszystkie produkty z oferty promocyjnej są dostępne i wyraźnie wyeksponowaną cenę. W lodowce znalazłem przeterminowany o 2 dni twaróg biały oraz jogurt pitny. Przy kasie szybka obsługa ale kasjer nie zadaje pytania o posiadanie aplikacji klienckiej i nie proponuje produktów promocyjnych co jest błędem.

Madur

26.11.2025

Topaz

Placówka

Warszawa, Łojewska 2

Nie zgadzam się (0)
Salon duży, przestronny,...
Salon duży, przestronny, z łatwym dostępem do oferowanych popularnych produktów. Niestety obsługa nie wykazuje zainteresowania klientami, czynne tylko dwa stanowiska, 8 osób w kolejce. Dwóch pracowników rozmawia ze sobą przy drzwiach sklepu mając w rękach torby z McDonalds, i nie interesują się tym, że jest kilka osób w kolejce. Udają się następnie na zaplecze i nie wychodzą w celu obsługi klienta. Po odczekaniu na obsługę pracownik sprawiał wrażenie zdesperowanego tym, że zastanawiam się nad zakupem i wypytuję o szczegóły. Sprawia wrażenie, że chce jak najszybciej obsłużyć i poprosić kolejnego klienta do stanowiska. Nie poświęca tyle czasu ile bym oczekiwał, przez co czuję się niekomfortowo. Udziela zdawkowych odpowiedzi na pytania o produkt.

Madur

26.11.2025

X-KOM

Placówka

Nie zgadzam się (0)