Robiąc zakupy w sklepie H&M nie spodiewałem się aż tak znakomitej obsługi klienta. W sklepie było czysto,schludnie. Nie było żadnego nieprzyjemnego zapachu. Przymierzalnie również były czyste, a obsługa bardzo uprzejma i chętna do pomocy. Pytając się o dokładne miejsce, w którym mogę znaleźć koszulkę pracownik od razu zaprowadził mnie do działu, w którym znajdowało się ubranie.
Kwiaciarnia zadbana, wewnątrz cysto. W powietrzu unosi się zapach kwiatów. Pani była bardzo miła i pomocna przy wybieraniu bukietu. Wybranka uszczęśliwiona co dla kwiaciarni również jest plusem.
Wygląd i czystość przed sklepem była dobra. Wiedza pracowników na temat produktu była również dobra. Niestety wewnątrz sklepu w kilku miejscach leżały foliowe torebki i miejscami spotkać można było ciemne plamy.
W sklepie Biedronka na ulicy Łazowskiego wszystkie regały są dobrze dopasowane do potrzeb klienta. Wszystko uporządkowane, zadbane, a na podłodze nie ma śladów plam ani żadnych innych zabrudzeń. Kasjerki szybko wywiązują się ze swojej pracy, a pozostali pracownicy chętnie udzielają pomocy klientom.
Czysto w środku ,muzyka na terenie sklepu jest ciekawym pomysłem umilającym czas zakupów. Ceny średnie. Częste promocje i dostępność towarów są jak najbardziej na plus. Pracownicy są mili dla klientów ,chętnie udzielają pomocy. Jedyną wadą może być za mały parking ,ponieważ w końcówce tygodnia po południami jest bardzo ciężko znaleźć miejsce do zaparkowania.
Przed sklepem było czysto. Szyby czyste. Kiedy wszedłem do środak na podłodze widać było ,że w niektórych miejscach leżą foliówki ,a miejscami podłoga była brudna. Pracownicy mieli przypięte identyfikatory. Oświetlenie i zapach w sklepie był w porządku. Jedno co bym dodał w sklepach Lidl to koszyki na zakupy ,ponieważ na drobne zakupy wózek nie jest potrzebny.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.