Jak co tydzień tankuję na stacji Orlen w Szewcach na Dolnym Śląsku. Nie zdążyłem wysiąść z auta a pan pomagający w tankowaniu już stał przy samochodzie z zapytaniem jaki rodzaj paliwa wlać. Obsługę stacji wewnątrz jak i na zewnątrz budynku oceniam bardzo dobrze mili zawsze uśmiechnięci, zachęcają samym swoim obyciem, abym w drodze do domu zatrzymał się na ich stacji i zatankował. Czas obsługi i organizacja nie budzi żadnych zastrzeżeń. Zawsze jest czysto, chyba że akurat jest autokar z turystami, którzy potrafią nanieść piachu lub błota. Ceny jak na każdej stacji są zawyżone, ale jest mnóstwo promocji, tak że każdy coś dla siebie znajdzie. Polecam jeśli ktoś jedzie w kierunku na Poznań, warto.
Szybka wysyłka oraz niskie ceny. Wiele razy kupuję w Tchibo.pl jest więcej artykułów niż w sklepach stacjonarnych. Polecam każdemu komu wpadnie dany produkt w gust.
Poszedłem zakupić bułki trochę wędlin oraz kilka napojów, w sklepie panuje brud w postaci piasku i błota na posadzce. Nie wymagam, aby non stop było czysto żeby można było się przejrzeć, ale w momencie kiedy się chodzi i stopy się ślizgają to już jest niebezpiecznie. Na cały sklep otwarte 3 kasy w tym główna. Nie jest to najtańszy sklep, ale tez nie najdroższy. Personel wiecznie zajęty swoimi sprawami, po moim zapytaniu gdzie można znaleźć ogórki konserwowe, pani wykładająca towar wzruszyła ramionami powiedział że nie wie. Po moim zapytaniu kogo mam się zapytać powiedziała, że nie wie a w ogóle to jest nowa i nie musi wszystkiego wiedzieć. Lubię sklepy Intermarche, ale postawa obsługi w tym sklepie zniechęciła, mnie do kupowania w tym sklepie.
Wyskoczyłem na chwilkę z akademika, po alkohol i przekąski. Podchodząc do wyjścia mam do wyboru tylko dwie kasy otwarte, w każdej z kas minimum po 6-8 osób stoi. Mając tylko dwie rzeczy stałem z zegarkiem w ręku 17 minut. Na godzinę 18, wiedząc że studenci jak ludzie którzy skończyli pracę i poszli zakupy zrobić jest to nieodpowiedzialne zachowanie. Mimo, że w Kauflandzie jest to w tych godzinach taniej wolę nadłożyć drogi i pójść do konkurencji, gdzie w Szczytnie za podobne pieniądze mogę zakupić te same towary. Sklep Kaufland oceniam dobrze, gdyż świeżość produktów i ich ilość jest nie powtarzalna w żadnym innym sklepie.
Serdecznie dziękujemy za trud, jaki zadał Pan sobie by dokonać oceny naszego marketu w Szczytnie. Opinia naszych Klientów na temat funkcjonowania sklepów Kaufland oraz jakości naszych produktów jest dla nas bardzo ważna. Pragniemy poinformować, iż wszystkie Pana uwagi przekazaliśmy do dyrekcji marketu i dyrekcji regionalnej, aby usprawnić dziedziny, które zostały ocenione negatywnie.
Mamy nadzieję, iż pozostanie Pan nadal naszym Klientem, a dokonywanie zakupów w naszym markecie będzie upływać w przyjemnej atmosferze.
Pozdrawiamy Kaufland Team
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.