tchibo.pl

(3.71)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (50 z 52)

Zakupiłam szlafrok w...
Zakupiłam szlafrok w sklepie interrnetowy.m. Korzystajac z okazji przyznanego rabatu otrzymałam upyst 20% od ceny wyjściowej. zamiast 150zł zapłaciłam 120zł.. To miał byc prezent, który wręczyłam bez rozpakowana. Okazało się, że szlafrok ma plamy, materiał jest nerównomierny, jakby zleżały. Było mi wstyyd przed osoba obdarowaną bo wyglądało to tak, jakbym kupiła towar przeceniony. . O fakcie tym poinformowałam Sprzedawcę. . Poproszono mnie, abym odesłała towar. Ponieważ mogłam jeszcze zwrócić towar odesłałam towar prosząc w załączonym liście o nowy towar wolny od wad lub jeśli takiego brak-odstępują od umowy sprzedaży i proszę o kod rabatowy na zakup innego szlafroka/prezentu. Otrzymałam różne sprzeczne informacje. W jednym mailu ktoś pisze, że zajmują się sprawą , w innym mailu otrzymuję fakturę korygującą. Uważam , że Tchibo ma produkty dobrej jakości. Rozczarowała mnie jednak jakość obsługi w sklepie internetowym, brak profesjonalnego podejścia do klienta. Stan na ta chwilę: szlafrok oddałam, nie mam zwrotu środków ani kodu rabatowego. W sklepie stacjonarnym zawsze spotykam się z obsługą na najwyższym poziomie. Nie polecam kontaktu ze sklepem internetowym.

Ewa_90

31.12.2020

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Jestem zadowolona z...
Jestem zadowolona z obsługi. Szybka odpowiedź zwrotna na moje pytania. Nie działał kod rabatowy, szybko otrzymałam zwrot środków.

Ewa_90

28.12.2020

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Tchibo od zawsze...
Tchibo od zawsze kojarzyło mi się tylko z kawą. Odpowiadało mi to, bo kawa jest pyszna. Szczególnie Tchibo Barista. Podoba mi się to, że sprzedają też wiele produktów z innej kategorii. Na stronie jest duży wybór produktów.

Niezweryfikowany Klient_p1YC

22.04.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
zawsze pomoc, uprzejmosc...
zawsze pomoc, uprzejmosc i solidnosc wraz z jakoscią

andyspr

14.01.2017

Placówka

Bielsko-Biała, Mostowa 5

Nie zgadzam się (0)
Fajne ceny, szybka...
Fajne ceny, szybka dostawa.

AgaB

07.12.2016

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Jestem bardzo zawiedziony...
Jestem bardzo zawiedziony obsługą w sklepie internetowym Tchibo.pl. Chciałem wykorzystać wygrany w Rekomenduj.to wygrany kod na zakupy, które udało mi się zrobić. Od razu gdy złożyłem zamówienie zablokowano mi na karcie bankowej kwotę pozostałą do zapłaty. W nocy przyszedł mail, że zamówienie nie zostanie w całości zrealizowane, bo artykuł, który wybrałem z katalogu został już dawno wyprzedany (w katalogu oferowany jako dostępny). Z zamówienia nie mogę zrezygnować, bo przyjedzie jedna jego część, ale cały kod wartości 100 zł po prostu przepadł. A kwota już zablokowana na koncie zostanie zwolniona po dwóch tygodniach. Totalna porażka! Takiej obsługi nie ma chyba w żadnym internetowym sklepie, jak w Tchibo.pl No i prysła radość z wygranej! Nie polecam!

zarejestrowany-uzytkownik

07.11.2016

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Towar w dobrej...
Towar w dobrej cenie, wysyłka w terminie.

AgaB

03.12.2015

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zakupiony został ekspres...
Zakupiony został ekspres do kawy. Przesyłka została wysłana w tempie ekspresowym.Polecam ten sklep znajomym ponieważ sklep ten posiada szeroką gamę produktów wysokiej jakości.

zarejestrowany-uzytkownik

30.06.2015

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Kolejne udane zakupy...
Kolejne udane zakupy w internetowym sklepie tchibo.pl. Wprowadzono ciekawą zmianę - teraz dla posiadaczy karty oferty dostępne są z wyprzedzeniem - bardzo dobra propozycja zwłaszcza, że chodliwe towary potrafią znikać z portalu bardzo szybko. Teraz stali klienci będą mieli większe możliwości zakupu.Podczas zakupów kontaktowałam się również telefonicznie - kontakt bez zarzutu, rzeczowy, miły i uprzejmy!Ech.. żeby wszędzie tak było.

Sonce

25.02.2015

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
zakupy robi się...
zakupy robi się naprawdę przyjemnie. Intuicyjny panel zakupowy, łatwe dodanie/usunięcie produktu, bardzo przejrzyste ceny (zwłaszcza naliczane rabaty - widać gdzie i ile odliczono z kwoty pierwotnej). Produkty dobrze zabezpieczone w transporcie, zawierają zawsze gotowe formularze zwrotu. Produkty świetne gatunkowo i atrakcyjne rabaty.Wady: płatności można dokonać po otrzymaniu maila - chciałoby się kliknąć w link i przenieść się od razu do banku - oszczędność czasu. Termin otrzymania towaru - mogłoby być szybciej.

Sonce

17.02.2015

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Polecam, fajny sklep.
Polecam, fajny sklep.

Agnieszka_4058

30.01.2015

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Otrzymałem zamówioną na...
Otrzymałem zamówioną na tchibo.pl paczkę z kurtką. Towar bardzo dobrej jakości, schludnie i porządnie zapakowano. Przesyłka dotarła o czasie. Niemalże jednocześnie otrzymałem telefon z infolinii tchibo.pl z zapytaniem o jakość zakupionego produktu oraz infolinię na temat możliwości ewentualnego zwrotu/wymiany. Bardzo dobrze oceniam jakość obsługi z serwisu tchibo.pl, polecam!

zarejestrowany-uzytkownik

29.12.2014

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Szybka wysyłka oraz...
Szybka wysyłka oraz niskie ceny. Wiele razy kupuję w Tchibo.pl jest więcej artykułów niż w sklepach stacjonarnych. Polecam każdemu komu wpadnie dany produkt w gust.

Maciej_1039

20.10.2014

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Ten sklep internetowy...
Ten sklep internetowy obserwuję od kilku miesięcy (2-może 3). Zapisałam się do newslettera - działa bez zarzutu i przyciąga atrakcyjnością :) za każdym razem znalazłam w skrzynce coś, co skusiło mnie do odwiedzenia strony Tchibo. Asortyment interesujący, bardzo różnorodny. Podoba mi się też polityka zrównoważonego rozwoju - zaczęłam dostrzegać ją dopiero na stronie internetowej sklepu - każdy produkt jest oznakowany i można łatwo znaleźć objaśnienie do znaku. Wcześniej uważałam , że ceny w Tchibo są za wysokie, jednak zrozumiałam z czego to wynika po zapoznaniu się z polityką firmy zamieszczoną na stronie. Dodam, że produkty które do tej pory kupowałam wyróżniały się jakością (mimo, że na zdjęciach nie wydawały się rewelacyjne).Uważam również, firma gra fair - gdy coś jest nie tak z jakimś towarem na stronie zamieszczana jest informacja z prośbą o odesłanie do Tchibo i zwrocie kosztów zakupu.Ostatnio złożyłam zamówienie, jednak po zatwierdzeniu koszyka coś jeszcze przykuło moją uwagę i chciałam dokupić towar. W związku z tym zadzwoniłam na infolinię - na połączenie czekałam krótko, obsługa miła, udało mi się załatwić moją sprawę bez problemu.

Fanaberia

05.08.2014

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Dla zwolenników zakupów...
Dla zwolenników zakupów w sieci polecam sklep Tchibo.pl. Możliwość dokonywania zakupów 24h, bezproblemowy zwrot, atrakcyjne przeceny, a aktualna oferta z tygodniowym wyprzedzeniem w porównaniu do sklepów stacjonarnych. Jedyny mały minusik, że paczka do klienta dociera po ok. tygodniu. Ale generalna ocena bardzo dobra!

Dorota_752

27.11.2013

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Barwna i ciekawa...
Barwna i ciekawa strona internetowa, na której bez problemu można znaleźć pełny asortyment sklepu. Przyjazna dla użytkownika z uwagi na lekkość nawigacji, a także z powodu ciekawego lokowania produktów.

Krystyna_193

18.10.2013

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Sklep robi dobre...
Sklep robi dobre wrażenie i ma szeroki asortyment. Dodatkowo cotygodniowa nowa oferta tematyczna zachęca do regularnego odwiedzania sklepu. Artykuły dostępne w sklepie internetowym są dobrze opisane i zawsze dostaję produkty zgodne z opisem. Przesyłka w sklepie jest dość szybka, o każdym etapie realizacji zamówienia jestem informowana na bieżąco drogą e-mailową. Nie ma problemu z wymianą towaru czy zwrotem i choć ponosi się koszty przesyłki do sklepu to klient nie płaci za przesyłkę gdy dostaje wymieniony produkt. Artykuły proponowane przez sklep tchibo.pl są bardzo dobrej jakości.

zarejestrowany-uzytkownik

10.12.2012

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Co raz częściej...
Co raz częściej Tchibo prowadzi akcję darmowej dostawy nie zależnie od wartości zamówienia.Na przestrzeni kilkudziesięciu tygodni było ich kilka.Raz czy dwa skorzystam.Bo nie dość że dostawa darmowa to jeszcze dodatkowe punkty w programie PB można zdobyć a więc jeżeli jest taka możliwość to dlaczego by nie skorzystać.Mam rację?Nawet jeżeli już na dodatkowe punkty w programie nie liczę bo warunki e kuponu straciły swoją atrakcyjność.Do tej pory nie było kwoty minimalnego zamówienia , teraz tak owy próg wskazano.Punkt więc dostanę tylko regulaminowe .Dla Tchibo jest to przelicznik 1p =2 PLN.To też się na przestrzeni ostatniego czasu zmieniło gdyż było to 200 p za dowolne zakupy

zarejestrowany-uzytkownik

10.12.2012

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Oferty przedstawione na...
Oferty przedstawione na tchibo.pl to cała gama przemyślanych i starannie prezentowanych produktów za pomocą zdjęć i krótkich, rzeczowych opisów z cenami (do przyjęcia). Już pojawiła się zapowiedź oferty świątecznej pod hasłem „Świąteczna kawa z rodziną” (choć kawa jest stałą ofertą), do niej ciastka, a jeśli ciastka to oczywiście foremki z motywami świątecznymi, jest też ratanowa choinka i wiele innych ciekawych ofert, które warte są zapoznania. Strona funkcjonuje sprawnie, zakładki porządkują asortyment, clik i jest.

DORA_1

12.11.2012

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Zawsze staranne, przemyślane.Aktualne.Nie...
Zawsze staranne, przemyślane.Aktualne.Nie banalna oferta.Poręczny format wysokiej jakości druk i zdjęcia.Adekwatne i pełne opisy produktówCeny też mogą być.Od 13 listopada obowiązuje kolekcja pod hasłem SWIATECZNA KAWA Z RODZINĄ.Kawa w ofercie jest stale.Ale do kawy ciastka.A i kawa nie banalnie podana też nabiera innego osobistego harakteru.Foremki do wycinania ciastek, do upieczonych puszki z świątecznym motywem.Kubki termiczne , a po drodze minutnik ciastek by nasze cuda się nie spaliły.Mamy tu ratanową choinkę....Zresztą nie ma co się rozpisywać.Trzeba zobaczyć .Jak nie wersji papierowej to na wwwPowiem tylko że bardzo mi się ta oferta podoba , przypadła do gustu.

zarejestrowany-uzytkownik

09.11.2012

Placówka

Nie zgadzam się (0)

tchibo.pl

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż tchibo.pl?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Zakupiłam szlafrok w...
Zakupiłam szlafrok w sklepie interrnetowy.m. Korzystajac z okazji przyznanego rabatu otrzymałam upyst 20% od ceny wyjściowej. zamiast 150zł zapłaciłam 120zł.. To miał byc prezent, który wręczyłam bez rozpakowana. Okazało się, że szlafrok ma plamy, materiał jest nerównomierny, jakby zleżały. Było mi wstyyd przed osoba obdarowaną bo wyglądało to tak, jakbym kupiła towar przeceniony. . O fakcie tym poinformowałam Sprzedawcę. . Poproszono mnie, abym odesłała towar. Ponieważ mogłam jeszcze zwrócić towar odesłałam towar prosząc w załączonym liście o nowy towar wolny od wad lub jeśli takiego brak-odstępują od umowy sprzedaży i proszę o kod rabatowy na zakup innego szlafroka/prezentu. Otrzymałam różne sprzeczne informacje. W jednym mailu ktoś pisze, że zajmują się sprawą , w innym mailu otrzymuję fakturę korygującą. Uważam , że Tchibo ma produkty dobrej jakości. Rozczarowała mnie jednak jakość obsługi w sklepie internetowym, brak profesjonalnego podejścia do klienta. Stan na ta chwilę: szlafrok oddałam, nie mam zwrotu środków ani kodu rabatowego. W sklepie stacjonarnym zawsze spotykam się z obsługą na najwyższym poziomie. Nie polecam kontaktu ze sklepem internetowym.